افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

محمد برزگر: پرسپولیس می تواند مقابل مس پیروز شود/ قهرمان لیگ برتر در هفته پایانی مشخص می شود

  • کد خبر : 18198

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عزم تیم قهرمان می تواند تا آخرین بازی تیم ها تمدید شود. محمد برزگر در گفت و گو با برنا، با اشاره به حساسیت های باقیمانده مسابقات لیگ برتر به ویژه در رقابت های بالای جدول، اظهار کرد: اختلاف امتیاز کم تیم ها و نتایج غیرقابل پیش بینی که به ویژه […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عزم تیم قهرمان می تواند تا آخرین بازی تیم ها تمدید شود.

محمد برزگر در گفت و گو با برنا، با اشاره به حساسیت های باقیمانده مسابقات لیگ برتر به ویژه در رقابت های بالای جدول، اظهار کرد: اختلاف امتیاز کم تیم ها و نتایج غیرقابل پیش بینی که به ویژه در لیگ برتر به دست آمده است. بازی های هفته های گذشته جذابیت هفته های پایانی لیگ برتر افزایش یافته و شرایط به گونه ای است که تعیین تیم برنده می تواند تا آخرین بازی تیم ها ادامه یابد.

مدیر فنی جدید اترک بجنوردی ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند اما اختلاف امتیازی بین تیم ها به قدری کم است که واقعا پیش بینی تیم قهرمان سخت است. اما امیدوارم اینطور باشد». پرسپولیس می تواند از قدرت و پتانسیل بالای خود برای کسب 5 برد در 5 بازی باقی مانده لیگ برتر استفاده کند و با لغزش احتمالی رقبای خود، بار دیگر جام قهرمانی را به دست آورد. .

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه دیدار با مس کرمان گفت: پرسپولیس با نیروهای خوبی که در اختیار دارد این توانایی را دارد که در کرمان پیروز شود و زمین را دست خالی ترک کند. درست است که بعد از این بازی دربی شمال آفریقا را داریم اما فعلا پرسپولیسی ها نباید به دربی فکر کنند و باید تمام حواس خود را معطوف بازی با مس کنند. پیروزی و موفقیت در این دیدار می تواند شرایط روحی و روانی شاگردان گل محمدی را برای موفقیت در دیدارهای پیش رو از جمله دربی بهبود بخشد.

محمد برزگر درباره دیدار حساس اترک باجنورد و وان پارس در لیگ دسته دوم گفت: رقابت های لیگ دسته دوم با حساسیت خاصی دنبال می شود و ما نیز در تلاش هستیم تا وضعیت جدول رده بندی را بهتر کنیم. امیدوارم با توجه به حساسیت های بالا و اختلاف امتیاز تیم ها در این هفته ها دستگاه های کنترل نظارت کاملی بر بازی ها و داوران داشته باشند تا حق با آن باشد و خدای ناکرده حق تیم باخت نیست و ما شاهد فوتبال پاک دور از حاشیه هستیم حضور در لیگ دو.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.