افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

پایان رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی/ صحبت های وکیل پرونده

  • کد خبر : 181891
پایان رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی/ صحبت های وکیل پرونده

حسین فادلی هرکندی با اعلام ختم رسیدگی به اتهام قتل داریوش مهرجویی و همسرش در اتاق یکم دادگاه کیفری استان البرز، گفت: امروز دو متهم دیگر پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش تفهیم اتهام شدند. و متهمان و وکلای آنها دفاعیات خود را در جلسه مطرح کردند. رئیس قوه قضاییه کرج با اشاره به برگزاری […]

حسین فادلی هرکندی با اعلام ختم رسیدگی به اتهام قتل داریوش مهرجویی و همسرش در اتاق یکم دادگاه کیفری استان البرز، گفت: امروز دو متهم دیگر پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش تفهیم اتهام شدند. و متهمان و وکلای آنها دفاعیات خود را در جلسه مطرح کردند.

رئیس قوه قضاییه کرج با اشاره به برگزاری دومین روز جلسه رسیدگی علنی متهمان پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و مرحوم رقیه (وحیدا) محمدی فر که در سالن اجتماعات قوه قضائیه کرج برگزار شد. دادگاه استان البرز گفت: روز گذشته و پس از قرائت کیفرخواست از سوی معاون دادستان شهرستان فردیس، وکلای اولیای دم علیا دم از متهمان پرونده شکایت کردند و خواستار مجازات و قصاص شدند، سپس دو نفر متهمان از سوی دادگاه کیفری استان البرز تفهیم اتهام شدند و پس از دفاعیات متهم، وکلای آنها با موکلان خود به گفت و گو پرداختند و وکلای اولیای دم از متهم سؤالات و ابهامات خود را مطرح کردند و مراحل قضایی بیش از هفت ساعت به طول انجامید. در دو جلسه صبح و بعدازظهر

فضلی هرکندی افزود: در این مورد برای چهار متهم بسته به مورد، اتهاماتی مانند سرپرستی در قتل عمد آقای داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر شروع به قتل عمد و معاونت در همان.، ضرب و جرح عمدی، مشارکت در سرقت، ورود اجباری، تهدید با چاقو و کتمان ادله جرم. دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس کیفرخواست صادر و تعیین حکم و حکم از دادگاه کیفری استان البرز خواسته شد.

وی با بیان اینکه بر این اساس چهار متهم پرونده از سوی دادگاه تبرئه شدند، تصریح کرد: امروز پس از تحقیقات از دو متهم دیگر و وکلای آنها وکلای اولیای دم داریوش مهرجویی و همسرش با اعلام شکایت از چهار متهم حاضر در دادگاه، از دادگاه خواستار صدور حکم به مجازات متهمان پرونده از جمله تعیین تکلیف شدند. مجازات قصاص برای ارتکاب قتل عمدی قربانیان. دادگاه همچنین پس از دریافت آخرین دفاعیات متهم و وکلای مدافع آنان، پایان رویه پرونده را اعلام کرد.

رئیس دیوان عالی استان البرز با اشاره به اینکه دادگاه به ریاست قاضی یوسف فلاحی و مستشاران محمد غستاسبی و جواد کشواری تشکیل شد، گفت: دادگاه در مجموع پس از جلسه رسیدگی یازده ساعت پایان رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر به اتهامات چهار متهم پرونده در جلسات صبح و بعدازظهر روز گذشته و همچنین در جلسه صبح را اعلام کرد. از روز جاری رای مناسب هم در مدت قانونی از دادگاه ذکر خواهد شد.

در دومین جلسه دادگاه منوچهری یکی از وکلای خانواده متوفی مهرجویی و همسرش اظهار داشت: این در حالی است که متهم در اعترافات خود اعتراف کرد که در قتل مشارکت داشته و شرایط قتل متوفی را فراهم کرده است. مهرجویی و همسرش از دادگاه درخواست کردند حکم پاداش برای 4 متهم پرونده قتل عمد باید دیه بدهم و مجازات تجاوز و سرقت را در نظر بگیرم.

۴۷۴۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.