افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

طارمی: آماده رویارویی با هنگ کنگ هستیم/بازی ملی و باشگاهی متفاوت است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 181817
طارمی: آماده رویارویی با هنگ کنگ هستیم/بازی ملی و باشگاهی متفاوت است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ کنگ اظهار داشت: به نظر من بازی قبلی بازی بسیار سختی بود زیرا فلسطینی ها جنگنده بودند و قوی بودند به همین دلیل دو بازیکن مصدوم داشتیم. خیلی ها فکر می کنند فلسطین تیم آسانی بود، اما اصلاً اینطور […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ کنگ اظهار داشت: به نظر من بازی قبلی بازی بسیار سختی بود زیرا فلسطینی ها جنگنده بودند و قوی بودند به همین دلیل دو بازیکن مصدوم داشتیم. خیلی ها فکر می کنند فلسطین تیم آسانی بود، اما اصلاً اینطور نیست: این تیم در بازی اول حریف آسانی برای ما نبود.

هنگ کنگ تیم خوبی با برنامه است

وی درباره دیدار با هنگ کنگ تاکید کرد: هنگ کنگ تیم بسیار خوبی با برنامه است. آنها هفت بازیکن از دو خط دارند، پنج نفر از آنها در لیگ خودشان بازی می کنند، اما من انتظار دارم بازیکنان ما در کار تیمی بسیار خوب باشند. علاوه بر این، خلاقیت و ابتکار در بازیکنان ایرانی مشخص است و ما برای هر بازی آماده هستیم.

همه می دانند که اولین مسابقه هر تورنمنت سخت است

مهاجم این تیم در خصوص پیروزی این تیم در دیدار اول گفت: در مورد دیدار قبل باید بگویم که بازی بسیار سختی بود و توانستیم قدم اول را خیلی خوب برداریم. همه می دانند که اولین مسابقه هر تورنمنت، مسابقه بسیار سختی است. در حال حاضر، مهمترین هدف و تمرکز ما اتحاد مجدد با هنگ کنگ است. از نظر فنی برای این بازی آماده و سرحال هستیم.

بازی های باشگاهی و ملی متفاوت است.

وی در مورد نقش یک مهاجم کاذب در سردار آزمون برخلاف سبک بازی اش در پورتو تصریح کرد: وقتی به ترکیب بازیکنان نگاه می کنید فکر می کنید دو مهاجم دارید اما اینطور نیست. نحوه بازی ما در تهاجمی با چیزی که فکر می کنید متفاوت است. ما با مدل دیگری بازی می کنیم، چون آنچه در باشگاه بازی می کنید نباید در تیم ملی یکسان باشد.

تیمی موفق است که نیمکتش راضی باشد

طارمی در ادامه به صحبت های سرمربی تیم ملی در بین بازیکنان اشاره کرد و گفت: قلعه نویی همیشه می گوید بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند همیشه هستند اما بازیکنان مهم و تاثیرگذار کسانی هستند که وارد زمین می شوند. آنها می توانند تعیین کننده باشند و می توانید مطمئن باشید که یک تیم پیروز خواهد شد و نیمکت نشینان بیشتر از بقیه پیروزی ها را تشویق خواهند کرد.

قطر مدافع عنوان قهرمانی است و انگیزه زیادی دارد.

مهاجم تیم ملی ایران درباره صعود قطر به عنوان میزبان گفت: ابتدا صعودت را به شما تبریک می گویم. تجربه خاورمیانه در قطر خیلی خوب بود و به فوتبال من کمک کرد. باید بگویم تیم قطر مدافع عنوان قهرمانی جام ملت ها است. او این بار در کشور خودش بازی می کند و انگیزه مضاعفی برای تکرار قهرمانی دارد.

قهرمان جذاب تر از آقای گلی.

در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که همه می دانیم در جام ملت ها به دنبال قهرمانی هستید اما آیا به دنبال گلزنی آقای گلی در جام ملت ها هستید؟

موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.

در آن زمان امیر قلعه نویی نیز درخواست صحبت کرد و به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه از نظر روحی به جایی رسیدیم که سه بر یک مدافعان را شکست دادیم اما آنها پاس کردند اما در تیم ملی این نظر وجود دارد که تیم ملی موفقیت مهمتر از هر چیز دیگری است.”

طارمی در پایان درباره اینکه صحبت های زیادی برای انتقال او به گوش می رسد، گفت: اکنون در خدمت تیم ملی هستیم و در مسابقات جام ملت ها شرکت می کنیم و اولویت همیشه با ملی پوشان است.

وی درباره ستاره تیم ایران نیز تصریح کرد: ما یک ستاره داریم و آن تیم ملی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.