افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

من به قهرمانی فکر می کنم نه به آقای گلی.

  • کد خبر : 181773
من به قهرمانی فکر می کنم نه به آقای گلی.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در هنگ کنگ درباره بازی فردا گفت: بازی قبلی سخت بود و توانستیم قدم اول را خیلی خوب برداریم. همانطور که می دانید اولین مسابقه در هر تورنمنت سخت است. ما توانستیم در آن مسابقه پیروز شویم و در حال حاضر مهمترین حریفمان […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در هنگ کنگ درباره بازی فردا گفت: بازی قبلی سخت بود و توانستیم قدم اول را خیلی خوب برداریم. همانطور که می دانید اولین مسابقه در هر تورنمنت سخت است. ما توانستیم در آن مسابقه پیروز شویم و در حال حاضر مهمترین حریفمان و تمرکز کامل ما روی هنگ کنگ است و همانطور که سرمربی محترم تیم گفت از نظر فنی آماده و سرحال برای این بازی هستیم.

از طارمی پرسیدند چطور به عنوان مهاجم برمی گردد و در کارهای دفاعی شرکت می کند؟ او پاسخ داد: اگر به ترکیب بازیکنان نگاه کنید، می توانید بگویید که با دو مهاجم بازی کردیم. کسی که در باشگاهش مهاجم است نباید اینجا مهاجم باشد. نحوه بازی ما در اینجا ممکن است کاملاً با آنچه شما در ذهن دارید متفاوت باشد. از نظر تاکتیکی اینطور نیست که شما می گویید و ما با یک الگوی متفاوت بازی می کنیم.

قلعه نویی نیز در پاسخ به این سوال گفت: فلسفه اینجا ممکن است با یک باشگاه متفاوت باشد. ما نمی خواهیم مفصل بگوییم اما فلسفه خودمان را داریم که آقای طارمی در تیم ملی به خوبی کار خود را انجام دهد.

طارمی درباره اتحاد بازیکنان در تیم ملی بیان کرد: سرمربی تیم ملی همیشه یک موضوع را عنوان می کند، این موضوع برای نیمکت نشینان صدق می کند. 11 بازیکن در تیم حضور دارند و چه خوب و چه بد، کسانی که وارد بازی می شوند تکلیف بازی را مشخص می کنند و این موضوع همیشه در جلسات فنی با بازیکنان مطرح می شود. قطعا شک نکنید که این تیم از نظر همدلی و یکنواختی یکدست ترین سال های اخیر است، همدلی از داخل زمین به بیرون سرایت کرده است.

نظر شما درباره صعود قطر به دور بعدی چیست؟ طارمی در پاسخ به این سوال گفت: ابتدا به قطر برای صعود به دور بعد تبریک می گویم، تجربه ای که در قطر داشتم خیلی خوب بود و به فوتبالم کمک کرد. قطر در روز آخر قهرمان شد و حالا که در خانه بازی می کند انگیزه بیشتری دارد و تمام تلاش خود را می کند تا دوباره قهرمان شود. آنها بازیکنان و تیم خوبی دارند و نمی توانم نظر خاصی در مورد آنها بدهم.

طارمی در خصوص اینکه آیا در جام ملت ها به آقای گلی فکر می کند یا خیر، گفت: همانطور که گفتید مسابقات قهرمانی آنقدر برای من جذاب است که فرصت فکر کردن به سوالی که پرسیدید را ندارم، فکر می کنم این بهترین است. . پاسخ.

قلعه نویی در خصوص همین سوال گفت: یک موقعیت بود که سه بر یک شد و طارمی پاس داد و داور آن را آفساید کرد. این نگرش در تیم ما وجود دارد که موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.

طارمی در خصوص اینکه او ستاره تیم ملی است و شایعاتی درباره آینده او شنیده می شود، گفت: فکر می کنم این مسابقات ستاره ندارد و ستاره تیم ما کل تیم ماست. این تیمی است که می تواند موفق شود. دل مردم از موفقیت این تیم شاد است. در مورد باشگاه، من برای تیم ملی اینجا هستم و تیم ملی از همه مسائل مهمتر است. در مورد مدعیان قهرمانی هم نظر من ایران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.