افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

محمد: بازیکنان پرسپولیس اگر تمرکز کنند شکست ناپذیر می شوند

  • کد خبر : 18173

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها در دربی مهم حضور داشته باشند و تمرکز کافی داشته باشند و از هر نظر آماده باشند، شکست ناپذیر خواهند بود. علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در 2 هفته اخیر مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها در دربی مهم حضور داشته باشند و تمرکز کافی داشته باشند و از هر نظر آماده باشند، شکست ناپذیر خواهند بود.

علیرضا محمد در گفت وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در 2 هفته اخیر مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و توانست 2 برد دلگرم کننده کسب کند. ضمن اینکه بعد از باخت سپاهان و باخت مقابل تراکتور شرایط و شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شد و برای چند بازی آینده وضعیت خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چند شانس برای قهرمانی دارد، گفت: اگرچه بازی های سپاهان روی کاغذ راحت تر از بازی استقلال و پرسپولیس است، اما اینکه این تیم به راحتی قهرمان می شود صحت ندارد. اتفاقات غیرقابل پیش بینی همیشه در فوتبال رخ می دهد و ممکن است یکی از این اتفاقات غیرمنتظره وضعیت قهرمانی این فصل لیگ برتر را تغییر دهد. فاصله زیادی بین تیم های مدعی وجود ندارد. در 5 هفته اخیر لیگ برتر حتی تیم های انتهای جدول هم به راحتی امتیاز از دست نمی دهند. در این شرایط که فاصله تیم های اول تا سوم تنها 2 امتیاز است، شانس قهرمانی در بین سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس برابر است.

پرسپولیس نباید منتظر لغزش سپاهان باشد

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس در هر 5 هفته باقی مانده از لیگ برتر باید پیروز شود، تصریح کرد: پرسپولیس باید در تمام دیدارهای باقی مانده خود پیروز شود و از طرفی به نتایج سایر تیم ها توجهی نداشته باشد، منتظر سپاهان باشد. برای انجام این. اسلاید پرسپولیس برای قهرمانی باید جلو برود و حداکثر امتیاز را بگیرد و اصلا به عقب نگاه نکند. پرسپولیس هم مثل یک دونده باید فقط به خط پایان نگاه کند و اصلا به عقب نگاه نکند چرا که ممکن است فقط با یک تاخیر دیرتر به خط پایان برسد.

این پیشکسوت فوتبال درباره بازی بیست و ششم پرسپولیس و مس کرمان یادآور شد: بازی مقابل مس کرمان قبل از دربی بسیار مهم است. این هنر مربی است که می تواند قبل از دیدار حساس با استقلال 3 امتیاز مهم را بگیرد و بازیکنانش دربی را از دست ندهند. یحیی گل محمدی باید تصمیم بگیرد که چگونه بازیکنان اصلی و کلیدی خود را برای بازی با استقلال حفظ کند تا در دربی محروم نشوند و در نهایت 3 امتیاز از مس کرمان بگیرند.

*احساس می کنم دربی مساوی می شود

محمد درباره دربی تاکید کرد: دربی این فصل بسیار مهمتر از سال های گذشته است، زیرا دیدار استقلال و پرسپولیس جدا از یک بازی سنتی در فوتبال ایران، یک بازی 6 امتیازی و یک مسابقه قهرمانی است. این مسائل و شرایطی که در 5 هفته باقی مانده از لیگ برتر وجود دارد، سومین دربی اردیبهشت را بسیار حساس و احساسی کرده است. مطمئنا هر دو تیم بدون ریسک بازی خواهند کرد زیرا آنها پای قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: احساس می کنم دربی صدم مساوی می شود، زمانی که دربی ها اینگونه بود هر دو تیم از ترس شکست و باخت با احتیاط بیشتری بازی می کردند به همین دلیل بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. سپاهان قطعا با تساوی استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. اگر پرسپولیسی ها در دربی مهم حضور داشته باشند و تمرکز کافی داشته باشند و از هر نظر آماده باشند، شکست ناپذیر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.