افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره برلین

  • کد خبر : 181701
فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره برلین

فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی هادی بابایی فر در اولین حضور بین المللی خود به بخش نسل های هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین راه یافت. پیش از این فیلم کوتاه «گوزن ها» ساخته هادی بابایی فر در جشنواره برلین 2022 به نمایش درآمده بود و این دومین حضور آن در این جشنواره […]

فیلم کوتاه «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی هادی بابایی فر در اولین حضور بین المللی خود به بخش نسل های هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین راه یافت.

پیش از این فیلم کوتاه «گوزن ها» ساخته هادی بابایی فر در جشنواره برلین 2022 به نمایش درآمده بود و این دومین حضور آن در این جشنواره معتبر بین المللی است.

بازیگران فیلم کوتاه گوسفند عبارتند از: بازیگران: رز طباطبایی، گلاویژ علم، مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی، تدوین: حمید نجفی راد، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: جواد جهانگیری، صدابردار: زهرا. علی اکبری، تصحیح رنگ: فربد جلالی، استوری برد: نیکی شریف پور، جلوه های ویژه: بیتا اخلی، عکاس و طراح پوستر: فرهاد همتی، مدیر تولید: سجاد سعیدی، منشی صحنه: مهسا جعفری، برنامه ریز: رضا باستانی، کارگردانی تصاحب: محسن لاشکری ، تیم: اجاره ایزوم، تهیه کننده: هادی بابایی فر

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم برلین به تازگی فهرست فیلم‌های بخش نسل و پانوراما، علاوه بر فیلم کوتاه «گوسفند»، مستند «میدگل» ساخته ساروناز علمبیگی و محصول مشترک ایران و آلمان در بخش نسل را اعلام کرد. (نسل 14 پلاس). ) و مستند «سیاره من را دزدیده اند» به کارگردانی فرحناز شریفی محصول مشترک ایران و آلمان در قسمت پانوراما به نمایش در می آید.

جشنواره بین المللی فیلم برلین از 5 تا 25 فوریه 2024 (26 فوریه تا 6 مارس) در آلمان برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.