افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آغاز دومین جلسه دادگاه قتل داریوش مهرجویی و همسرش + جزئیات

  • کد خبر : 181634
آغاز دومین جلسه دادگاه قتل داریوش مهرجویی و همسرش + جزئیات

به گزارش رکنا، اولین جلسه علنی چهار متهم این پرونده آدم کشی روز گذشته این جشن به صورت علنی و با حضور سه وکیل از خانواده های مرحوم مهرجویی و محمدی فر برگزار شد. رئیس دیوان عالی استان البرز روز گذشته به تشریح جزئیات اتهامات متهمان این پرونده پرداخت و گفت: بر این اساس و […]

به گزارش رکنا، اولین جلسه علنی چهار متهم این پرونده آدم کشی روز گذشته این جشن به صورت علنی و با حضور سه وکیل از خانواده های مرحوم مهرجویی و محمدی فر برگزار شد.

رئیس دیوان عالی استان البرز روز گذشته به تشریح جزئیات اتهامات متهمان این پرونده پرداخت و گفت: بر این اساس و با توجه به محتوای تحقیقات، متهم ردیف اول به «شرکت در قتل عمدی مرحوم مهرجویی و مرحوم محمدی فر، «مشارکت در سرقت تعزیری»، «تجاوز به عنف در منزل دیگری»، «تهدید با چاقو»؛ متهمان درجه دو به اتهامات «ابتکار عمل». قتل ضرب و جرح عمدی به متوفی مهرجویی، «شرکت در ضرب و جرح عمدی متوفی مهرجویی با ضربات متعدد متوفی»، «شرکت در سرقت تعزیری»، «ورود به زور به منزل دیگری»؛ متهم ردیف سوم به اتهامات “مشارکت در قتل عمد متوفی محمدی فر”، “شرکت در ضرب و جرح عمدی با چاقو برای مجروح کردن بدن متوفی محمدی فر”، “مشارکت در سرقت تعزیری”، “ورود به زور به منزل دیگران”. اتهامات «اخفای ادله جرم» و متهمان ردیف چهارم «معاونت در قتل عمد متوفی محمدی فر»، «مشارکت در سرقت تعزیری»، «سرقت به منزل شخص دیگری» عنوان شدند.

حسین فضلی هرکندی افزود: یکم مهرماه امسال خبر قتل آقای. داریوش مهرجویی و خانم رقیه (وحیده) محمدی فر در حوزه قضایی شهرستان فردیس احساسات جامعه هنری و سینمایی کشور را جریحه دار کرد و بسیاری از مردم و هنردوستان را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه علاوه بر مشاوره و تاکید تلفنی، سرعت در کشف حقیقت و صحت روند تحقیق و تفحص را در جلسه چهارم مهرماه شورای عالی قوه قضاییه برشمرد و دستوراتی در این زمینه صادر کرد. توجه. .

وی خاطرنشان کرد: با رصد 24 ساعته همکاران قضایی و کلانتری، متهمان کمتر از 5 روز پس از قتل و کمتر از سه روز پس از دستور رئیس قوه قضائیه شناسایی و بازداشت شدند. و افزود: کافی در مقابل چهار متهم حاضر در صحنه جنایت، این متهمان حین بازسازی صحنه جرم به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

اخبار تکمیلی جلسه دوم دادگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.