افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

راز خودکشی همسر یک تاجر ثروتمند در دفتر خاطراتش! / سقوط از طبقه پنجم در شمال تهران!

  • کد خبر : 181594
راز خودکشی همسر یک تاجر ثروتمند در دفتر خاطراتش!  / سقوط از طبقه پنجم در شمال تهران!

به گزارش رکنا، خبر آذر امسال سقوط کشنده یک زن افغان ساکن ساختمانی پنج طبقه در شمال تهران به بازپرس محسن فتحکی معرفی شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل شدند و جسد زن جوان را پیدا کردند. همسر متوفی در تحقیقات اولیه به ماموران گفت: من تاجر هستم و به همراه همسرم […]

به گزارش رکنا، خبر آذر امسال سقوط کشنده یک زن افغان ساکن ساختمانی پنج طبقه در شمال تهران به بازپرس محسن فتحکی معرفی شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل شدند و جسد زن جوان را پیدا کردند.

همسر متوفی در تحقیقات اولیه به ماموران گفت: من تاجر هستم و به همراه همسرم از کشورم برای رفتن به آلمان به ایران آمدیم. چند روزی مهمان خانه یکی از دوستان بودیم. شب حادثه دوستم در خانه پدرش مهمان بود و به همین دلیل ما را ترک کرد.

من هم برای خرید از خانه بیرون رفتم اما لحظاتی بعد وقتی برگشتم دیدم مردم دور ساختمانی که در آن اقامت داشتیم جمع شده اند. به سمت جمعیت حرکت کردم و در اوج ناباوری همسرم را دیدم که روی زمین افتاده است.

در تحقیقات میدانی یکی از همسایه ها گفت: این روزها زن جوانی را دیده بودم که به پشت بام رفت و ساعت ها روی پشت بام سپری کرد. او حتی به لبه پشت بام رفت و سلفی گرفت.

زن جوان با اظهارات همسایه توانست برای عکاسی به لبه پشت بام نزدیک شود و تعادل خود را از دست داده و جان خود را از دست بدهد.

از آنجایی که زوج جوان هیچ اختلافی با هم نداشتند، جسد به زادگاهشان منتقل شد و تحقیقات درباره علت اصلی سقوط زن جوان از پشت بام ادامه داشت تا اینکه روز گذشته حدود دو ماه پس از مرگ زن جوان مردی به دادسرای جنایی تهران رفت. دفتر، و گفت: من از دوستان تاجری هستم که همسرش دو ماه پیش از پشت بام خانه ام سقوط کرد. در این مدت با دوستم در ارتباط بودم. دیشب عکسی از دفترچه یادداشت همسرش برایم فرستاد که زن جوان در صفحه آخر آن نوشته بود: با آن همه ثروت نسبت به شوهرم احساس حقارت می کنم و می خواهم به زندگی ام پایان دهم.

همانطور که دوستم گفت بعد از تشییع جنازه وقتی برای گرفتن وسایل شخصی همسرش رفت دفتر خاطرات او را خواند و این یادداشت را دید.

در پی اظهارات دوست تاجر، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور داد تاجر به همراه دفترچه خاطرات به ایران سفر کند تا دست نوشته توسط کارشناسان بررسی شود و راز این پرونده مرگبار فاش شود. رها کردن .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.