افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

رافت: لوکادیا با رفتنش همه معادلات را به هم ریخت/ پرسپولیس مقابل تیم های قدرتمند بهتر بازی می کند

  • کد خبر : 18157

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان بیشتر از استقلال است. پای رفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره رقابت پرسپولیس با سپاهان و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: امسال هرچه لیگ به پایان نزدیک شود رقابت برای قهرمانی حساس تر می شود. استقلال، پرسپولیس […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان بیشتر از استقلال است.

پای رفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره رقابت پرسپولیس با سپاهان و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: امسال هرچه لیگ به پایان نزدیک شود رقابت برای قهرمانی حساس تر می شود. استقلال، پرسپولیس و سپاهان گزینه های اصلی قهرمانی هستند، البته تیم های تراکتور و فولاد و حتی مس رفسنجان و گل گهر عملکرد خوبی داشته اند و نتایج خوبی کسب کرده اند.

وی افزود: از این پس مصدومیت ها، محرومیت ها، مشکلات مالی و اتفاقاتی که در اطراف تیم ها می افتد می تواند در قهرمانی تاثیرگذار باشد. بنابراین وظیفه باشگاه ها بیش از گذشته سنگین می شود و باید مراقب باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: سپاهان روی کاغذ بازی های راحت تری دارد اما به نظر من استقلال هفته آینده کار سخت تری نسبت به پرسپولیس خواهد داشت. در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما به نظرم شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان بیشتر از استقلال است.

اضافه شد: پرسپولیس نشان داده که مقابل تیم های قدرتمندتر بهتر بازی می کند. تیم هایی که بیایند و فوتبال هجومی ارائه دهند، مقابل پرسپولیس مشکل دارند و فقط تیم هایی که بازی های نزدیک انجام می دهند می توانند مشکل ساز شوند.

رافت مدعی شد که استقلال همچنان می تواند قهرمان پرسپولیس شود – ساپینتو تیم خوب و متحدی ساخته و این اتحاد استقلالی را موفق کرده است. مثلاً وقتی این مدیر دید روزبه چشمی بیشتر از دیگران پول گرفته است، این بازیکن را نیمکت نشین کرد، یعنی اتحاد تیم. به همین دلیل تیم او نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنانش با انگیزه کار می کنند.

وی درباره خط حمله پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان خط حمله در طول فصل نوسان داشتند. ابتدا لوکادیا آمد و با رفتن او تمام معادلات خط حمله به هم ریخت. دیابت همیشه صدمه دیده است. با این حال، این مهاجمان در هفته های آینده کار سخت تری دارند و باید در این مدت تمرکز بیشتری روی گلزنی داشته باشند، زیرا کوچکترین تاخیر ممکن است گران تمام شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصدومیت شیخ دیابات تاکید کرد: وضعیت وی قابل پیش بینی بود. بازیکنی که مصدومیتش از چند سال پیش شروع شد و با این سن و شرایط بدنی کاملاً فهمیده شد که نمی توان روی او خیلی حساب کرد.

وی در پایان گفت: اکنون هواداران و باشگاه پرسپولیس وظیفه سنگینی دارند. باید به بازیکنان انگیزه بدهند تا این جنگ قهرمانی بدون دغدغه به نفع پرسپولیس تمام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.