افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید/ عقد قرارداد قبل از فینال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 181557
مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید/ عقد قرارداد قبل از فینال – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی به همراه تیم فوتبال ایران در قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد تا به عنوان بازیکنی باتجربه در رختکن تیمی به مربیگری امیر قلعه نویی رویای قهرمانی را با این تیم دنبال کند. . . طارمی که فصل جاری به عنوان مهاجم پورتو برای او و […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی به همراه تیم فوتبال ایران در قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد تا به عنوان بازیکنی باتجربه در رختکن تیمی به مربیگری امیر قلعه نویی رویای قهرمانی را با این تیم دنبال کند. . .

طارمی که فصل جاری به عنوان مهاجم پورتو برای او و سرخیو کونسسائو چندان راضی کننده نبود، تصمیم گرفت در تعطیلات ژانویه قبل از پایان قراردادش با این باشگاه، آینده فوتبالی اش را مشخص کند.

او که تمرکز خود را روی بازی های تیم ایران در جام ملت های آسیا 2023 گذاشته بود، به مدیر برنامه های خود اجازه داد تا با وجود کمتر بودن رقم قرارداد پیشنهادی از پیشنهاد پورتو، به مذاکره با باشگاه اینتر ایتالیا ادامه دهد. تمدید قرارداد حضور در سری آ ایتالیا. طارمی در ابتدای فصل به میلان پیوست اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و در پورتو ماند.

خبرنگار مهر از یک منبع موثق حاضر در مذاکرات مدیر برنامه های پورتو و اینترکاسب خبر داد که توافقات نهایی همراه با امضای پیش قرارداد برای پیوستن این بازیکن به اینتر ایتالیا با قراردادی دو فصلی انجام شده است. اگر در پایان فصل جاری تست های پزشکی را پشت سر بگذارد.

طارمی که در زمان حضور در جام ملت‌های آسیا 2023 نمی‌خواهد در این مورد صحبت کند، قرارداد نهایی را به صورت الکترونیکی امضا می‌کند تا در نهایت بتواند با پیراهن اینتر در سری آ ایتالیا به میدان برود.

قرارداد طارمی با این باشگاه باسابقه که قهرمانی های باشگاهی متعددی در اروپا را به دست آورده است نهایی شده و امکان انتقال دیگری را برای این بازیکن باقی نمی گذارد.

مهدی طارمی در پایان این فصل با پورتو خداحافظی می کند تا به عنوان بازیکن آزاد در اینتر بازی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.