افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

طوفان در دریای سرخ اقتصاد داخلی تل آویو را به شدت مختل کرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 181510
طوفان در دریای سرخ اقتصاد داخلی تل آویو را به شدت مختل کرده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، تحلیلگر عراقی امور فلسطین اشغالی درباره نتایج قدرت نمایی جنبش انصارالله در دریای سرخ گفت: دستاورد مستقیم ارتش است. خشم در مقابل رژیم صهیونیستی، فلج عملی اقتصاد این رژیم بود و با تلاطم قیمتی در اقتصاد این رژیم، اکنون می توان تأثیر عینی آن را بر اقتصاد این رژیم مشاهده کرد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تحلیلگر عراقی امور فلسطین اشغالی درباره نتایج قدرت نمایی جنبش انصارالله در دریای سرخ گفت: دستاورد مستقیم ارتش است. خشم در مقابل رژیم صهیونیستی، فلج عملی اقتصاد این رژیم بود و با تلاطم قیمتی در اقتصاد این رژیم، اکنون می توان تأثیر عینی آن را بر اقتصاد این رژیم مشاهده کرد.

اسماعیل مسلم کارشناس مسائل سیاسی فلسطین اشغالی در گفت و گو با … اطلاعات وی افزود: در روزهای اخیر با تشدید تنش ها در دریای سرخ بین نیروهای یمنی و ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا، شاهد پیامدهای مستقیم جهانی آن بر قیمت انرژی و اقتصاد جهانی و تداوم آن هستیم. خشم از نظر ممانعت از تردد کشتی های تجاری به اسرائیل، نشان دهنده موضع قاطع و عملی انصارالله در حمایت از مقاومت فلسطین از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی است.

این کارشناس مسائل فلسطین اشغالی با اشاره به ورود مستقیم انصارالله به خط مقدم درگیری با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: حملات حوثی ها ادعای مقامات اسرائیلی را زیر سوال برد که از ابتدا اعلام کردند آنچه در غزه رخ می دهد یک امر است. مسئله بین المللی، زیرا اکنون تصویری که از این جنگ به دست آمده نشان می دهد که منطقه (غرب آسیا) با مسئله فلسطین ارتباط تنگاتنگی دارد.

به گفته این تحلیلگر عراقی، «حملات در یمن این رژیم را وادار کرد تا تجارت دریایی خود را از طریق کریدورهای دیگر هدایت کند و باعث دیوانه شدن شاخص قیمت در بازارهای داخلی این رژیم شد. به خصوص در همیشه آویو روز به روز افزایش می یابد و در نتیجه گرانی حمل و نقل دریایی محموله های ضروری به اسرائیل، قیمت ها به شکل افزایش می یابد. فلنج ما در اقتصاد این رژیم نابود شده ایم.

پیش از این ائتلاف دولت قانون پارلمانی نیز جنبش انصارالله را “بال مهم” محور مقاومت توصیف کرده و در عین حال تاکید کرده بود که مقاومت یمن توانست آمریکا و این رژیم را “تحقیر” کند.

ارتش یمن در هفته های اخیر در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه، چندین کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی های حامل کالای این رژیم را که عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ بودند، به تصرف خود درآورد. اقیانوس هند و تنگه باب المندب آنها عینی بودند.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، به حمله به کشتی ها یا کشتی های این رژیم عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.