افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

ادعای آمریکا در مورد عملیات ضد تروریستی اخیر ایران

  • کد خبر : 181435
ادعای آمریکا در مورد عملیات ضد تروریستی اخیر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بعدازظهر چهارشنبه با بیان اینکه حملات موشکی ایران به مقر گروه های تروریستی حاکمیت سه کشور را نقض کرد، گفت: میلر طی یک کنفرانس مطبوعاتی روزانه در وزارت خارجه آمریکا که بزرگترین ناقض حاکمیت جهان است و در حال حاضر سوریه را اشغال کرده […]

به گزارش خبرگزاری فارس، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بعدازظهر چهارشنبه با بیان اینکه حملات موشکی ایران به مقر گروه های تروریستی حاکمیت سه کشور را نقض کرد، گفت:

میلر طی یک کنفرانس مطبوعاتی روزانه در وزارت خارجه آمریکا که بزرگترین ناقض حاکمیت جهان است و در حال حاضر سوریه را اشغال کرده است، این عملیات ایران را محکوم کرد.

به گزارش رسانه های آمریکایی، وی درباره جنگ غزه نیز گفت: مشکلاتی که سازمان ملل در ارسال کمک به نوار غزه با آن مواجه است را می پذیریم و برای حل این مشکل به تلاش خود ادامه می دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با هشدار به ارتش یمن درباره احتمال حملات تهاجمی‌تر علیه این کشور گفت: حمله به کشتی‌های غیرنظامی غیرمسلح در جنوب دریای سرخ هیچ ارتباطی با آنچه در غزه می‌گذرد ندارد.

میلر با بیان اینکه آمریکا به دنبال افزایش تنش در دریای سرخ نیست، افزود: تلاش می کنیم بازدارندگی را در برابر حوثی ها افزایش دهیم بدون اینکه کمک به یمنی ها را به خطر بیندازیم.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن نام جنبش انصارالله یمن را به فهرست سازمان های به اصطلاح «تروریستی» این کشور بازگردانده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به این اقدام آمریکا آن را بی فایده دانست و گفت که یمن سال ها در محاصره آمریکاست.

صبح پنجشنبه هم سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروی دریایی این کشور با چند موشک به یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن حمله کرد و به طور دقیق به آن اصابت کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.