افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مدیریت یکپارچه هوشمند و پایدار فرنچایزها منجر به توسعه تجارت می شود + فیلم

  • کد خبر : 181401
مدیریت یکپارچه هوشمند و پایدار فرنچایزها منجر به توسعه تجارت می شود + فیلم

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نشست توسعه خدمات رستوران های زنجیره ای زندگی خوش طعم ایرانی (برند جان اسنک) با حضور مهدی تقیانی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی، میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی. معاون هماهنگی امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی استانداری اصفهان، محمد باقری، ستاد استانی دانشگاه آزاد اسلامی […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نشست توسعه خدمات رستوران های زنجیره ای زندگی خوش طعم ایرانی (برند جان اسنک) با حضور مهدی تقیانی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی، میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی. معاون هماهنگی امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی استانداری اصفهان، محمد باقری، ستاد استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و معاونان و مدیران اداره کل کار استان.

محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کسب و کار و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه اظهار داشت: مجموعه جان اسنک دارای تمامی ویژگی های مثبت یک کسب و کار مانند هم افزایی، دانش و تشویق است، خدمات فرانشیز است. قابل ذکر است که برای توسعه کسب و کار است و از سال گذشته جلسات زیادی برای توسعه این سرویس برگزار شده است.

وی افزود: تلاش های زیادی برای توسعه فرانشیز انجام شده و یکی از ویژگی های مثبت آن ایجاد مشاغل موثر و پایدار است. در صورت عدم انحصار حامی این سرویس خواهیم بود و امیدوارم در آینده شاهد چنین مشکلی باشیم.

وی ادامه می دهد: در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه فرانشیز رخ داده و نرخ بیکاری نیز کاهش چشمگیری داشته است. امیدوارم آمار کاهش بیکاری در همه استان های ما تک رقمی باشد.

در ادامه مهدی تقیانی نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: در تمام دنیا کسب و کارها بر اساس تجربه آغاز می شود و مازاد بر این دانش (نمونه ای از فعالیت موثر جان اسناک) به سایر مشاغل منتقل می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه مهدی مقوا ساز مدیرعامل مجموعه جان اسناک اظهار داشت: اصل فرانشیز حمایت از شعب است و برای مدیریت آن سه کارخانه در اصفهان تاسیس شد. در واقع رستوران زنجیره ای خوش طعم ایرانی (جان اسنک) مستقر در مجموعه ستادی در خیابان آیت الله خراسانی اصفهان با سه کارخانه تهیه و تولید مواد اولیه و دستگاه صنعتی مخصوص تنقلات نان جان. شرکت (سهام خصوصی)، گلخانه تولید محصولات و خانه های تابستانی فعال می باشد.

وی افزود: گروه جان اسنک با بیش از 54 شعبه عرضه کننده محصولات فعال در 13 استان از جمله اصفهان، تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، مازندران و خوزستان و سایر شهرستان ها، با مجموع 833 نیروی کار مستقیم و حدود 2000 نفر غیر مستقیم مفتخر است در زمینه صنایع غذایی سالم، خوشمزه و لذیذ به صورت کاملا یکپارچه به میهمانان خدمت رسانی کنید.

مدیر کل این مجموعه جان اسنک خاطرنشان کرد: تمام مواد با کیفیت و وزن مشخص به تمام شعب کشور ارسال می شود و این موضوع با فروش تابلوها تفاوت زیادی دارد. همچنین در حال حاضر 12 شعبه در حال آماده سازی برای افتتاح هستند.

وی ادامه داد: تنها فست فودی که سیب سالم در ایران دارد مجموعه جان اسنک است و این موضوع برای مردم اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه با تلاش بسیار از سازمان غذا و دارو مجوز گرفتیم تا مردم عزیزمان از غذاهای سالم و خوشمزه با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت لذت ببرند.

مقواساز گفت: جان سنک نیز در تمامی دانشگاه های کشور شعبه فعال ایجاد می کند و در حال حاضر دو واحد در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) و نجف آباد فعال است. امیدوارم شعب فعال برای رقابت با شرکت های معتبر به خارج از کشور راه پیدا کنند. مارک های اقتصادی

وی افزود: ما اولین فست فود زنجیره ای هستیم که مجوز غذای حلال دریافت کرده ایم چون از مواد مرغوب استفاده می کنیم، ماهیانه حدود 12 تن گوشت گرم و 20 تن چانه مرغ گرم مصرف می کنیم و به شکایات مشتریان رسیدگی می شود و بررسی می کنند. در CRM برای جلب رضایت شما، به همین دلیل است که ما نزدیک به 4 میلیون CRM ثابت داریم.

متن از جان اسنک 2مقواساز افزود: طرح جان پلو به زودی راه اندازی می شود و غذاهای اصیل ایرانی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می دهیم و به زودی اعلام می شود. علاوه بر این، برند جان اسنک پلاس که دارای چهار شعبه در اصفهان است، محصولات دیگری مانند پیتزا، برگر و مرغ سوخاری کنتاکی را عرضه می کند.

سعید مقواساز، رئیس هیئت مدیره گروه جان اسنک گفت: جان اسنک یک فست فود نیست و در واقع در صنعت تولید و توزیع مواد اولیه فعال است که در آن می توانید انواع غذاها را مشاهده کنید، در حالی که همه مدیران ما هستند. تمام تلاش خود را برای موفقیت این گروه انجام می دهند و تمامی افراد شاغل در این مجموعه از تمامی مبالغ پاداش و رفاه بهره مند می شوند، این موضوع برای همه کارکنان حائز اهمیت است زیرا زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی افزود: هزینه های فرنچایز بر خلاف ظاهر زیبا بسیار بالاست و تلاش برای رشد فرانشیز 24 ساعته است و عملکرد شعب بر اساس هوش مصنوعی سنجیده می شود.

این تولید کننده مقوا تصریح کرد: کارخانه نان جان اسنک یک مجتمع مستقل است که روزانه 3 تن آرد به صورت خمیر نان و تنقلات، پیتزا و برگر به صورت عمده تولید می کند و آمادگی داریم فعالیت خود را در سطح وسیع تری گسترش دهیم.

وی ادامه داد: مدل قیمت گذاری جان اسنک رقابتی است. ما همیشه به اقتصاد محصول میان وعده فکر می کنیم و شرکت از شعب خود به عنوان پشتیبان استفاده می کند. تمامی رفتارهای مالی این مجموعه شفاف است و تمامی خریدهای مشتریان دارای ارزش افزوده است، البته تلاش ما بر این است که قیمت را در بحث اقتصاد حفظ کنیم.

وی بیان کرد: فعالیت ورزشی ما ادامه خواهد داشت و هدف ما کسب عنوان قهرمانی در رشته ورزشی است و علاوه بر ایجاد آکادمی والیبال و تکواندو در سایر رشته ها نیز فعالیت خواهیم داشت.

متن از جان اسنک 3مسعود زارعان معاون پژوهش، نوآوری و توسعه بازرگانی این شرکت نیز از توسعه هزار شعبه تا سال 2030 در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: با این انتشار بیش از 25 هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

زارعان افزود: این امکان کاملا برای ما فراهم است تا از مدل مدیریت یکپارچه فرانشیز هوشمند در سایر صنایع نیز استفاده کنیم و اشتغال پایدار در سراسر کشور ایجاد کنیم.

در ادامه سید محمد امین امامی معاون امور شعب جان اسناک نیز اظهار داشت: رشد و توسعه کسب و کار یک شرکت اتفاقی نیست. برنامه ریزی راهبردی مدیریت شعب فعال که به صورت یکپارچه، سیستماتیک و آنلاین انجام می شود، امکان تایید کلیه فعالیت های شعب را فراهم می کند تا مردم عزیز بتوانند با خیال راحت از محصولات این مجموعه استفاده کنند.

شهاب شریعتی، معاون بازاریابی و فروش محصولات نیز اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که قیمت مناسب و محصولات با کیفیت را ارائه دهیم و بهترین هدیه ما به مردم ارائه زنجیره تامین یکپارچه محصولات برای دستیابی به قیمت تمام شده کمتر است. . محصولات و در اختیار مردم و خانواده های عزیزشان قرار دهد.

علی اصغر نجاری معاون توسعه مدیریت منابع انسانی نیز در این جلسه اظهار داشت: پرسنل شرکت تحت آموزش های عمومی و تخصصی قرار می گیرند تا کیفیت تولید محصول، توزیع یکپارچه و آماده سازی نهایی در شعب مطلوب اتفاق بیفتد. و مشتریان عزیز کیفیت محصول یکسان را در تمامی شعب تجربه کنید.

محمد رکنی معاون فناوری اطلاعات شرکت جان اسناک در پایان گفت: بهترین دارو برای بیکاری کشور مدل کسب و کار فرانشیز جان اسناک است، تلاش ما ایجاد زیرساختی بر اساس فرانشیزهای اولیه است، زیرا «اکثر مجموعه ها هستند. به دلیل تجربیات ناموفق، خیلی سریع از بازار خارج شد.” آنها رفتند و با استفاده از این تجربیات توانستیم نزدیک به 8 میلیون کوپن صادر کنیم، 54 شعبه فعال داریم و 4 میلیون مشتری از خدمات ما بهره مند می شوند.

و افزود: علاوه بر این شعبه های جان اسنک دیگر نیز در ماه های آینده افتتاح خواهد شد، بنابراین مجموعه جان اسنک را بر اساس اطلاعات و فناوری پیش می بریم.

وی افزود: در سکوی جان بخشی از فعالیت های ما را می بینید و زیرساخت های ما در کشورهای مختلفی میزبانی می شود که مرکز آن ایران است. برخی از سیستم های زیرساختی ایجاد شده اند که بین شاخه های مختلف مشترک هستند.

رکنی تصریح کرد: همچنین از سامانه فروش که شامل ابزارهای مدیریتی است استفاده می کنیم و همه اینها باعث شده مجموعه جان اسنک خدمات کاملی به مشتریان خود ارائه دهد.

وی با اشاره به خدمات دیگر افزود: علاوه بر این در هر بار خرید مشتری تا 10 درصد مبلغ برگشت داده می شود تا از خدمات دیگری مانند پرداخت هزینه خودرو یا سرمایه گذاری استفاده کند. نموداری جداگانه از تمامی فروش ها و مشتریان وجود دارد و تمامی برنامه ریزی ها بر اساس آن انجام می شود.

جان اسنک معاون فناوری و اطلاعات گفت: در CRM شکایات مشتریان در زمینه های مختلف بررسی می شود و راهکارهایی برای رفع این مشکلات اندیشیده می شود. علاوه بر این، ما در 13 استان شعبه داریم و این برنامه ها برای همه شعب استفاده می شود.

وی افزود: مجموعه اسنک دارای چهار شماره 1507 است که از تمامی استان ها و محلات به مشتریان خدمات رسانی می کند. در حالی که اخیراً از هوش مصنوعی استفاده می کنیم که می تواند صنعت غذا را متحول کند، بر اساس این هوش مصنوعی، اگر در مواد غذایی مشکلی وجود داشته باشد، اصلاً به مرحله فروش نمی رسد، علاوه بر این، از طریق هوش مصنوعی ارتباط داریم. .

رکنی گفت: در نظر داریم در ماه های آینده برای اولین بار از هوش مصنوعی برای شناخت لهجه ها و تبدیل گفتار به نوشتار استفاده کنیم.

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.