افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

عارف محمدوند: آخرین بردها روحیه تیم را تقویت کرده است/ پرسپولیس می تواند جای سپاهان و استقلال را بگیرد.

  • کد خبر : 18135

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم صحبت کرد. عارف محمدوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنا با اشاره به شرایط حاکم بر لیگ برتر در فصل جاری فوتبال ایران گفت: لیگ برتر جذابیت های خاصی دارد. با توجه به شرایط امتیازی تیم های بالا و پایین جدول، در هفته های […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

عارف محمدوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنا با اشاره به شرایط حاکم بر لیگ برتر در فصل جاری فوتبال ایران گفت: لیگ برتر جذابیت های خاصی دارد. با توجه به شرایط امتیازی تیم های بالا و پایین جدول، در هفته های اخیر شاهد رقابت های جذابی هستیم و همین موضوع جذابیت هایی ایجاد کرده است. متاسفانه حاشیه ها لطمات جبران ناپذیری به فوتبال ایران وارد کرده است اما در مجموع باید به این نکته اشاره کنم که در این فصل لیگ جذابی را در فوتبال ایران شاهد هستیم. در حال حاضر نتایج در لیگ در بسیاری از موارد غافلگیر کننده است و نمی توان نتایج مسابقات را پیش بینی کرد.

وی افزود: برخلاف اینکه خیلی ها پیش بینی می کردند بعد از جام جهانی شاهد افت نسبی در لیگ برتر باشیم، چند دلیل داشت که این پیش بینی ها محقق نشد. با توجه به اینکه ترکیب اصلی تیم ایران در جام جهانی را لژیونرها تشکیل می دادند، ناکامی در جام جهانی تاثیری بر شرایط فوتبال در لیگ نداشت، بعلاوه اکنون این انگیزه برای بازیکنان حاضر در لیگ ایجاد شده است. برای درخشش این تیم در ادامه فصل رسیدن به ملی پوشان با توجه به برگزاری مسابقات پیش رو مانند جام ملت ها، این انگیزه برای درخشش در لیگ برتر دو چندان شده است.

محمدوند درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر نیز گفت: پرسپولیس پس از یک دوره افت نسبی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و پیروزی های اخیر تیم گل محمدی را در وضعیت روحی و روانی مطلوبی قرار داده است. روحیه ای که می تواند برای رقبای شما خطرناک باشد و آنها را دچار مشکل کند. تجربه نشان داده است وقتی پرسپولیس با انگیزه باشد موفق می شود نتایج خوبی بگیرد.

هافبک سابق پرسپولیس گفت: مهمترین بازی پرسپولیس در بازی های باقی مانده بازی با استقلال است و موفقیت در این بازی با 6 امتیاز می تواند مهر قهرمانی سرخ ها شود. بررسی بازی های باقی مانده تیم های مدعی نشان می دهد که روی کاغذ سپاهان کار آسان تری نسبت به پرسپولیس و استقلال دارد اما همانطور که گفتم پرسپولیس می تواند در کورس قهرمانی تهدیدی جدی برای رقبای خود باشد.

محمدوند گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط فنی خوبی دارد و ابزار مناسب قهرمانی را در اختیار دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.