افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

مدافع بلوچ یا همدم صهیونیسم/ علمای اهل سنت: حمله خواسته همه بود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 181276
مدافع بلوچ یا همدم صهیونیسم/ علمای اهل سنت: حمله خواسته همه بود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری مهر، گروهک تروریستی. جیش بی عدالتی (با نام فرضی جیش عدالت) در سال 2013 و پس از انهدام گروه تروریستی سرباز شیطان با اسم جعلی جندالله) لازم الاجرا شد. تحرکات اولیه این گروه از سال 1390 آغاز شد و تاکنون عملیات تروریستی متعددی را در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام داده است. […]

گزارش کردن خبرگزاری مهر، گروهک تروریستی. جیش بی عدالتی (با نام فرضی جیش عدالت) در سال 2013 و پس از انهدام گروه تروریستی سرباز شیطان با اسم جعلی جندالله) لازم الاجرا شد.

تحرکات اولیه این گروه از سال 1390 آغاز شد و تاکنون عملیات تروریستی متعددی را در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

اگر برخی از جنایات وحشیانه و تروریستی گروهک ها را بازخوانی کنیم سرباز شیطان و جیش بی عدالتی می توان به فاجعه تروریستی تاسوکی که منجر به شهادت 23 نفر، مجروح شدن 28 نفر و اسیر شدن 5 نفر شد و حادثه تروریستی قبلی که منجر به شهادت 41 نفر از جمله شهید شوشتری شد اشاره کرد. و محمدزاده و مجروح شدن 150 نفر از شیعیان. و پیر و جوان و پیر شد و در این حادثه تروریستی پنج نفر از جمله اسیر شدند ستوان من محمد شهبازی به شهادت رسید.

همچنین شهادت هشت تن از مرزبانان منطقه سیاهحمله تروریستی به کلانتری شانزدهم زاهدان، منجر به شهادت دو نفر از جمله شهید اهل سنت «مبین رشیدی»، حمله انتحاری به عزاداران تاسوعای حسینی چابهار، منجر به 29 شهید و 80 مجروح، حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه. حمله تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 27 شهید و 13 مجروح به مقر نیروی انتظامی در خراش که 11 شهید و هفت مجروح برجای گذاشت، حمله انتحاری به مسجد جامع زاهدان که 27 شهید و 270 مجروح برجای گذاشت، قرار دادن بمب در مسیر اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که 12 شهید، 18 مجروح برجای گذاشت. , حمله بمب به مسجد حضرت علی فرزند پسر ابی طالب زاهدان با 21 شهید و 182 مجروح، انفجار بمب صوتی در ایرانشهر، حمله به پادگان های نظامی و انتظامی و… از جرایم این گروه است. میزبان.

در اکثر این عملیات ها این گروه ها که خود را مدافع بلوچ می دانند، یک نفر از این طایفه را به شهادت رسانده اند و برای آنها کودک، پیر، جوان، زن و مرد معنایی ندارد و این نشان می دهد که وجود دارد. اهداف دیگر توسط این گروه که نقشه های دشمن به ویژه صهیونیسم را دنبال می کنند.

در این گزارش در مصاحبه گوهای بسیار گنه با علمای شیعه و سن اقدامات گروه را مرور کنید. جیش بی عدالتی ما با شعار دفاع از ملت بلوچ صحبت کرده ایم.

برای این گروه، شیعه و سنی تفاوتی ندارند

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: برای گروهک های تروریستی و ضد انقلاب فرقی بین فارس و بلوچ، شیعه و سنی نیست و مردم استان از نابودی اشرار و خرابکاران خوشحال هستند.

مولوی محمدعلی نمایشگری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هدف از تشکیل ستادهای گروهک های تروریستی مطالبه حق مردم سیستان، بلوچستان و خاش بود چرا که اکثریت مردم ما در این زمینه متضرر شده اند.

وی گفت: مردم ما از اقدامات ارزشمند برای مقابله با جنایتکاران مسلح و تروریست ها و داعش حمایت می کنند.

نمایشگری وی افزود: در دهه های اخیر مردم سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب را از گروه های خرابکارانه و خرابکاران دیده اند. دولت اسلامی و اقدام قاطع باید با آنها مستمر باشد.

هدف این است که مقر تروریست ها مورد حمایت جامعه قرار گیرد.

امام جمعه خاش گفت: هدف تشکیل ستاد تروریستی با حمایت جامعه ایران و مردم سیستان و بلوچستان است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: یکی از خواسته های ملت بزرگ ایران و مردم فارس، بلوچ، شیعه و سنی استان، مقابله و برخورد قاطع با گروه های تروریستی است.

حمله به مقر گروه گروه در پاکستان قوت قلب شیعه و سنی شد

یکی از علمای اهل سنت زاهدان در این زمینه گفت: حمله شب گذشته به مقر گروه گروه در پاکستان باعث قوت قلب شیعه و سنی شد.

مولوی یوسف گرگیچ در گفتگو با خبرنگار بیشتروی افزود: اقدامات این گروه که به گفته خودشان در راستای دفاع از مردم بلوچ انجام می شود، در واقع اجرای دستورات و نقشه های دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: تخریب مقر این گروه در پاکستان برای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور مایه آزار بود و همه مدت ها منتظر این اقدام بودند و امیدوار بودند زودتر با این گروه برخورد کنند.

مولوی گرگیج گفت: امیدواریم این گونه اقدامات برای نابودی کامل گروه های منطقه اعم از پاکستان، عراق، سوریه و… با قوت ادامه یابد و از این اقدامات حمایت می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.