افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

مدیرعامل استقلال خوزستان: حتی به پیشنهاد معاوضه آقایی پور با بهویی فکر نمی کردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 181245
مدیرعامل استقلال خوزستان: حتی به پیشنهاد معاوضه آقایی پور با بهویی فکر نمی کردیم – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به معاوضه آقایی پور با نبیل باهویی گفت: باشگاه پرسپولیس قرار نیست بازیکنی برای ما انتخاب کند. امید علی نجفی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب جواد آقایی پور و احتمال معاوضه او با یکی از بازیکنان پرسپولیس به تسنیم گفت: پیشنهادی غیررسمی داده شد و به ما پیشنهاد […]

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به معاوضه آقایی پور با نبیل باهویی گفت: باشگاه پرسپولیس قرار نیست بازیکنی برای ما انتخاب کند.

امید علی نجفی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب جواد آقایی پور و احتمال معاوضه او با یکی از بازیکنان پرسپولیس به تسنیم گفت: پیشنهادی غیررسمی داده شد و به ما پیشنهاد نبیل باهویی دادند که اصلاً به آن فکر نکردیم! آنها (باشگاه پرسپولیس) قرار نیست بازیکنی را برای جذب آقایی پور برای ما انتخاب کنند.

وی در خصوص احتمال رد پیشنهاد 30 میلیارد تومانی استقلال خوزستان برای فروش آقایی پور، گفت: اگر قرار است بازیکنی با آقایی پور معاوضه شود، سرمربی تیم باید لیست بازیکنانی را که می خواهد تعویض کند ارائه کند تا یکی دو نفر. افراد از آن انتخاب می شوند. اینطور نیست که آنها در مورد بازیکنی که در لیست مازاد خود قرار داده اند به ما می گویند. اگر درخواست و گزینه دیگری برای انتقال آقایی پور وجود دارد باید ارائه شود تا بتوانیم در این باره مذاکره کنیم. با نام بازیکنان بازی نکنید.

مدیرعامل استقلال خوزستان به وضعیت سایر بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: نه تنها آقایی پور این پیشنهاد را دریافت کرد، شش بازیکن استقلال خوزستان مورد توجه سایر تیم ها قرار گرفتند. ما به دوستان (مربیان سایر باشگاه ها) یا واسطه هایی که به طور غیراخلاقی و غیرحرفه ای با بازیکنان تحت قرارداد ما تماس می گیرند، هشدار می دهیم.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس مستقیما با آقایی پور مذاکره کرده است، تصریح کرد: متاسفانه پرسپولیس هم چنین کاری کرده است. برای رسیدن به آرامش در استقلال خوزستان در این مورد سکوت کرده ایم اما امیدواریم سایر باشگاه ها نیز به این مسائل توجه کنند.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال خوزستان با بازیکنی برای عقد قرارداد به توافق رسیده است یا خیر، گفت: با باشگاه بازیکنان مورد علاقه خود و می خواهیم حرفه ای باشیم مذاکره می کنیم. فکر می کنم تصمیم این باشگاه ها سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده گرفته شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)