افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

عمری تحویل کمیته انضباطی باشگاه شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 181186
عمری تحویل کمیته انضباطی باشگاه شد – پرسپولیس نیوز

بازیکن پرسپولیس به دلیل زیر پا گذاشتن تعهدات قراردادی، تخلفات حرفه ای و سهل انگاری از مسئولیت های یک بازیکن نسبت به باشگاه، تیم، هم تیمی هایش و هواداران در اختیار کمیسیون انضباطی باشگاه قرار گرفت. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سازمان وظیفه عمومی با توجه به شرایط به وجود آمده تصمیمی منطقی گرفت و […]

بازیکن پرسپولیس به دلیل زیر پا گذاشتن تعهدات قراردادی، تخلفات حرفه ای و سهل انگاری از مسئولیت های یک بازیکن نسبت به باشگاه، تیم، هم تیمی هایش و هواداران در اختیار کمیسیون انضباطی باشگاه قرار گرفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سازمان وظیفه عمومی با توجه به شرایط به وجود آمده تصمیمی منطقی گرفت و اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که حضور دارند می توانند تا پایان فصل در باشگاه های خود بمانند. این تصمیم به جلوگیری از هرج و مرج در لیگ برتر کمک می کرد. محمد عمری روز گذشته (سه شنبه) با این باشگاه دیدار کرد و او که تا چند سال آینده با این باشگاه قرارداد دارد، در نهایت به صراحت اعلام کرد که تصمیم دارد حداقل تا پایان فصل به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه دهد. او از امروز در تمرینات حاضر خواهد شد. در ادامه این وضعیت برای هواداران و رسانه ها مشخص شد.

با این حال امروز شاهد بودیم که او بار دیگر بدون اطلاع و تایید مدیران باشگاه و تیم ها و بدون عذر موجه به غیبت های بی دلیل خود ادامه داد.

البته این اقدامات به‌طور مشخص در تمرین‌ها غایب است که ناشی از زیر پا گذاشتن تعهدات قراردادی، تخلفات حرفه‌ای و بی‌توجهی به مسئولیت‌های بازیکن در قبال باشگاه، تیم، هم تیمی‌ها و هواداران پرسپولیس است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در مرحله اول اقدامات این بازیکن را در اختیار کمیسیون انضباطی باشگاه قرار داده است.

همچنین واحد حقوقی باشگاه در حال بررسی اقدامات قانونی بیشتر در این مورد و در رابطه با روابط بین باشگاه ها است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین المللی فوتبال است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)