افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

نیمه پیروزی قطر مقابل تاجیکستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 181183
نیمه پیروزی قطر مقابل تاجیکستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال قطر و تاجیکستان از ساعت 18 چهارشنبه 6 آذرماه در ورزشگاه البیت با قضاوت کیمورا هیروکی به مصاف یکدیگر رفتند. ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشم، بسام الراوی، طارق سلمان، لوکاس مندس، محمد وعد، جاسم ابوسلام، احمد فتحی، مصطفی مشعل، اسماعیل محمد، معز علی عبدالله، اکرم عفیف […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال قطر و تاجیکستان از ساعت 18 چهارشنبه 6 آذرماه در ورزشگاه البیت با قضاوت کیمورا هیروکی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشم، بسام الراوی، طارق سلمان، لوکاس مندس، محمد وعد، جاسم ابوسلام، احمد فتحی، مصطفی مشعل، اسماعیل محمد، معز علی عبدالله، اکرم عفیف

ترکیب تیم ملی تاجیکستان: رستم یاتیمو، صفروف، وحدت حنانوف، ژورابوف، نظروف، کمالوف، عمربایف، شوکوروف، احسان پانشنبه، زورف و ژالیلو.

بازیکنان قطر این دیدار را بهتر از حریف خود آغاز کردند و با توجه به اینکه این کشور میزبان جام ملت های آسیا است، هواداران زیادی در این دیدار از تیم قطر حمایت کردند. در دقیقه 13 بازیکنان تاجیکستان به سمت دروازه قطر حمله کردند و ضربه پای راست شکروف را برشام به خوبی مهار کرد.

عفیف اولین چراغ را برای قطر روشن کرد

آکر عفیف که در اولین دیدار قطر مقابل لبنان ستاره این تیم بود و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند، توانست اولین گل قطر را در این دیدار به ثمر برساند. در دقیقه 17 پس از پاس معزعلی، اکرم عفیف با رستم یتیموف تک به تک شد و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد.

VAR مانع از اعلام پنالتی برای قطر شد

در دقیقه 33 یک ضربه ایستگاهی به سود قطر اعلام شد که اکرم عفیف توپ را به سمت دروازه تاجیکستان فرستاد و معز علی در محوطه جریمه در برخورد با بازیکن تاجیکستانی روی زمین افتاد. تاجیکستان نتیجه را اعلام کرد.

در دقیقه 35 بازی منوچهر صفروف به دلیل خطا روی بازیکن قطری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.