افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » هوای تهران دوباره آلوده شد

  • کد خبر : 181156
اسمارتک نیوز » هوای تهران دوباره آلوده شد

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران چهارشنبه شب از صدور اخطار زرد سازمان هواشناسی برای آلودگی هوای استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این اخطار از پنجشنبه شب شب 7 دی ماه در جنوب و غرب تهران تا یکشنبه 10 بهمن ماه در […]

به گزارش گروه استان های اسمارتک نیوز، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران چهارشنبه شب از صدور اخطار زرد سازمان هواشناسی برای آلودگی هوای استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این اخطار از پنجشنبه شب شب 7 دی ماه در جنوب و غرب تهران تا یکشنبه 10 بهمن ماه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خطراتی از جمله؛ پایداری هوا، عدم وزش باد قابل توجه، تجمع آلاینده های جوی و در نهایت کاهش کیفیت هوا در مناطق شهری و صنعتی.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت «آلودگی هوا یک بحران زیست محیطی جدی و اولویت دار است»، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکنون معضل آلودگی هوا به یک بحران تبدیل شده است، نیازمند مدیریت در چارچوب و آن هستیم. باید رسیدگی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه آلودگی هوا شامل منابع طبیعی و مصنوعی و عوامل اقلیمی است، تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی، وجود تنور، دود و آلودگی ناشی از سوزاندن ضایعات خودروهای کشاورزی و غیراستاندارد و … سوخت ها و گازوئیل سوزی از جمله منابع دست ساز آلودگی هوا هستند که نسبت بیشتری را به خود اختصاص داده اند، بنابراین می توان با مدیریت منسجم از میزان اثرات آشکار و پنهان این خطرات بکاهد.

یزدی مهر با بیان اینکه در زمان اعلام هشدار آلودگی هوا، توصیه اکید مدیریت بحران این است که از تردد بیماران قلبی، تنفسی، کودکان، زنان باردار و سالمندان پرهیز شود، در خانه بمانند و از بیرون رفتن خودداری کنند. تا حد امکان باز کنید

وی همچنین تاکید کرد: شهروندان گرامی توجه داشته باشند که در زمان آلودگی هوا فضاهای باز برای ورزش مناسب نبوده و برای سلامت جسمانی افراد خطرناک است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.