افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » 3 جایگزین خارجی برای پرسپولیس به جای برونکو وجود دارد

  • کد خبر : 181071
اسمارتک نیوز » 3 جایگزین خارجی برای پرسپولیس به جای برونکو وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان مذاکره کنند تا او را متقاعد کنند تا برای دومین بار هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد، اما از آنجایی که برانکو در حال حاضر با لا. تیم عمان در جام ملت های آسیا در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان مذاکره کنند تا او را متقاعد کنند تا برای دومین بار هدایت تیم پرسپولیس را برعهده بگیرد، اما از آنجایی که برانکو در حال حاضر با لا. تیم عمان در جام ملت های آسیا در قطر حضور دارد که هنوز نقشش در این تیم مشخص نیست.

این در حالی بود که یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس پیش از این به دیدار برونکو رفته بود اما این دیدار باعث ناراحتی سرمربی کروات تیم ملی عمان شد.

در پی این اتفاقات، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد شخصاً برای مذاکره رسمی با برونکو به قطر سفر کند، اما با توجه به شکست شب گذشته تیم ملی عمان مقابل عربستان، مشخص نیست این دیدار در چه روزی و از چه زمانی برگزار می شود؟ جشن گرفته شود. .

از سوی دیگر تمرین روز شنبه تیم پرسپولیس بدون مربی آغاز شد و بازیکنان این تیم مانند هواداران منتظر دیدار با سرمربی جدید خود هستند.

در این شرایط هنوز مشخص نیست برانکو با سرمربیگری پرسپولیس موافقت می کند یا خیر و همین موضوع باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده است. چون مدت ها منتظر پاسخ برانکو و پاسخ او بودند و اگر بنا به دلایلی برانکو به پرسپولیس نیاید زمان زیادی را برای آماده شدن از دست می دهند.

با توجه به این موضوع، باشگاه پرسپولیس در حال بررسی گزینه های جایگزین برای برانکو است که در صورت شنیدن پاسخ منفی از سرمربی کروات، به سرعت به سراغ آنها خواهند رفت.

از این نظر مطلع شدیم که باشگاه پرسپولیس بین دو تا سه مربی خارجی در نظر گرفته است که اگر برونکو جواب منفی بدهد با آنها مذاکره خواهد کرد. سرمربی فرانسوی و پرتغالی از جمله گزینه هایی هستند که مدیران باشگاه پرسپولیس در نظر دارند تا در صورت به نتیجه نرسیدن با برانکو، مذاکره با این مربیان را آغاز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.