افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

جذاب ترین طرح های لاک ناخن کوتاه / برای خانم هایی که ناخن های کوتاه می خواهند

  • کد خبر : 181003
جذاب ترین طرح های لاک ناخن کوتاه / برای خانم هایی که ناخن های کوتاه می خواهند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: خب ناخن ها جزئی از ظاهر محسوب می شوند که زیبایی آن برای هر خانمی مهم است. یک خانم فقط به سراغ مانیکور می رود و می خواهد زیبایی و آراستگی ناخن هایش را به رخ بکشد، خانم دیگری هم به سراغ لاک می رود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: خب ناخن ها جزئی از ظاهر محسوب می شوند که زیبایی آن برای هر خانمی مهم است. یک خانم فقط به سراغ مانیکور می رود و می خواهد زیبایی و آراستگی ناخن هایش را به رخ بکشد، خانم دیگری هم به سراغ لاک می رود و برای او داشتن رنگ و درخشندگی دستانش مهم است. خب در هر شرایطی قطعا دستان زیبایی خواهید داشت. خوب، بلند یا کوتاه بودن ناخن ها بستگی به مد دارد و یک مدت اگر ناخن کوتاه داشتید مد می شد، اما الان می بینیم که این روند به لطف خدا گذشته است و اگر ناخن های کوتاه دارید، هستید. . مدرن محسوب می شود.

البته این سوال کاملا به سلیقه و مدل انگشتان شما بستگی دارد خانم عزیز. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی دوست دارید ناخن های کوتاه داشته باشید و نمی دانید چه رنگ و مدل لاکی به شما می آید، پیشنهاد می کنیم حتما به ما مراجعه کنید زیرا قصد دارید رنگ های لهستانی را بشناسید. مناسب ناخن های شما باشد، ناخن های کوتاهی وجود دارد.

لاک سفید و صدفی برای ناخن های کوتاه.

خوب، شاید شما یک خانم شاغل هستید که نیاز به ناخن های کوتاه دارید و از آنجایی که نمی توانید رنگ های روشن بپوشید، آیا نباید به فکر زیباتر کردن دستان خود باشید؟ قطعا می توانید، اما با انتخاب درست.

مثلا رنگ هایی مانند سفید، صدفی و حتی اکلیلی رنگی برای پوست روشن و گندمی مناسب است. این رنگ ها می توانند ظاهری برازنده و شیک برای شما ایجاد کنند در حالی که اصلا پر زرق و برق نیستند و ظاهری مجلل به شما می دهند.

لاک ناخن کوتاه

صورتی و گوشتی

اما شاید سایه سفید را دوست نداشته باشید و اینجاست که می‌توانید لاک‌های صورتی روشن یا گوشتی و شاید حتی مات را انتخاب کنید که زیبایی دست‌هایتان را با ناخن‌های کوتاه دو چندان می‌کند.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

رنگ قرمز و سرمه ای الحق بسیار جذاب است.

اگر خانمی هستید که به حجم لاک اهمیت نمی دهید و آنچه مهم است زیبایی هرچه بیشتر ناخن هایتان است پیشنهاد می کنیم از رنگ های لاک مانند قرمز و زرشکی استفاده کنید. الحق با داشتن طیف گسترده ای از رنگ های قرمز زیبایی خاصی دارد و می تواند با هر مدل ناخن و هر رنگ پوستی مطابقت داشته باشد.

لاک ناخن کوتاه

کروم و مغناطیسی به خصوص خوب هستند.

از طرفی پولیش های کرومی و شاید لاک های مغناطیسی جذابیت زیادی دارند که دستان شما را تا حد امکان مدرن جلوه می دهند. این لاک ها ویژگی جالبی دارند که برای خانم های خاصی که دوست دارند دست هایشان در همه جا و با انواع مدل ها بدرخشد و مورد توجه قرار بگیرد مناسب است.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

بعضی چیزها را ممکن است بدانید یا ندانید!

– اگر قفل خیلی نازک و آبکی است و بعد از یک بار زدن روی ناخن می بینید که خراش می کشد، پیشنهاد می کنم حتما دو یا سه لایه بزنید. البته هر لایه را بعد از خشک شدن لایه قبلی بمالید!

– اگر می خواهید لاک براق مات شود، می توانید قبل از خشک شدن آن را بعد از زدن بخارپز کنید تا با بخار به آرامی خشک شود. البته این روش مات به اندازه لاک های مات موجود در بازار مات نیست اما جواب می دهد.

لاک ناخن کوتاه

– لاک آکالیلی را می توان به عنوان یک لاک پایه به حساب آورد و از طرفی با زدن یکی دو انگشت لاک آکالیلی و زدن بقیه آن به سادگی طرح جالبی به ناخن های خود داده اید!

لاک ناخن کوتاه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.