افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

مدیرعامل نساجی: هیچ درخواستی برای آزادی پرسپولیس دریافت نشده است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 180983
مدیرعامل نساجی: هیچ درخواستی برای آزادی پرسپولیس دریافت نشده است – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران جدایی مهاجم گلزن از این تیم را تکذیب کرد و گفت: آزادی در این تیم می ماند و درخواست جدایی نداده است. تیم فوتبال نساجی در نیم فصل اول لیگ برتر با 10 امتیاز و در رده پانزدهم به کار خود پایان داد و سرمربی اسپانیایی در دو هفته پایانی لیگ […]

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران جدایی مهاجم گلزن از این تیم را تکذیب کرد و گفت: آزادی در این تیم می ماند و درخواست جدایی نداده است.

تیم فوتبال نساجی در نیم فصل اول لیگ برتر با 10 امتیاز و در رده پانزدهم به کار خود پایان داد و سرمربی اسپانیایی در دو هفته پایانی لیگ برتر الکاراز پس از جدایی سید مهدی رحمتی هدایت این تیم را برعهده گرفت. و قصد دارد برای نیم فصل تیمش را تقویت کند و به همین دلیل با رفتن برخی از ستاره هایش مخالفت کرده است.

رشید مظاهری تنها بازیکن مطرحی بود که با این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و علیرضا رضایی دروازه بان سابق استقلال تهران به جای او به خدمت گرفته شد. بعدازظهر سه شنبه 5 دی ماه برخی رسانه ها از درخواست محمدرضا آزادی برای جدایی از نساجی خبر دادند که حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی آن را تکذیب کرد.

بایندریان در این خصوص به مهر گفت: واقعا نمی دانم این خبر جعلی از کجا می آید، آزادی بازیکن خوبی است و برای ادامه مسابقات لیگ برتر با او ادامه می دهیم و محمدرضا درخواست جدایی نداده است.

وی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن گفت: تاکنون هیچ درخواست کتبی برای به خدمت گرفتن آزادی به ما ارسال نکرده اند و تمامی اخبار منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی کذب است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)