افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

چگونه یک خانه کوچک را تزئین کنیم تا بزرگ به نظر برسد؟ / اجازه دهید راه حل های عملی را به شما نشان دهم

  • کد خبر : 180735
چگونه یک خانه کوچک را تزئین کنیم تا بزرگ به نظر برسد؟ / اجازه دهید راه حل های عملی را به شما نشان دهم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه بسیاری از مردم دیگر توان زندگی در خانه های بزرگ را ندارند! از یک طرف خانه بسیار گران شده است و افراد کمی می توانند خانه ای با متراژ زیاد بخرند و از طرف دیگر اجاره بها خیلی زیاد شده و اکثرا نمی توانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه بسیاری از مردم دیگر توان زندگی در خانه های بزرگ را ندارند! از یک طرف خانه بسیار گران شده است و افراد کمی می توانند خانه ای با متراژ زیاد بخرند و از طرف دیگر اجاره بها خیلی زیاد شده و اکثرا نمی توانند خانه های بزرگ اجاره کنند. می توان گفت در حال حاضر اکثر خانواده ها در خانه های زیر 100 متر زندگی می کنند. اگر مجبور هستید یا حتی دوست دارید در یک خانه کوچک زندگی کنید، باید اصولی را بدانید که خانه را بزرگتر و بزرگتر از آنچه هست نشان دهید تا از زندگی در آن و لذت بردن از آن خسته نشوید. در این مقاله نکاتی را یاد می گیریم که به ما کمک می کند خانه کوچک خود را به بهترین شکل تزئین کنیم. با من بمان…

از رنگ های یکسان و روشن استفاده کنید.

همه ما می دانیم که رنگ روشن فضا را بزرگتر و بازتر نشان می دهد. بهتر است تا حد امکان از رنگ های روشن و عناصر همرنگ برای تزئین خانه های کوچک استفاده کنید. برای مثال اگر رنگ دیوارها سفید باشد و مبلمان و فرش کرم رنگ و بدون نقش و نگار باشد بسیار عالی به نظر می رسد تا فضایی باز و روشن داشته باشید. البته برای اینکه محیط خسته کننده و بی روح نباشد، می توانید اکسسوری های کوچک با رنگ های شاد و شفاف را در کنار رنگ های روشن قرار دهید.

دکوراسیون-03

استفاده از آینه معجزه می کند!

استفاده از آینه های ساده یا تزئینی کمک خوبی برای بزرگتر و روشن تر نشان دادن خانه از آنچه هست می کند. می توانید یک دیوار نسبتا بزرگ را که ترجیحاً در مقابل پنجره نورگیر قرار دارد، به نصب آینه اختصاص دهید و تاثیر فوق العاده آن را در تغییر فضا مشاهده کنید.

دکوراسیون-04

بگذار نور وارد شود!

اگر بنا به دلایلی در خانه ای کوچک زندگی می کنید، اما پنجره ای با نور زیاد در سالن یا پذیرایی دارید، باید بگویم که بسیار خوش شانس هستید! در طول روز، پرده ها را ببندید و اجازه دهید نور وارد خانه شود تا خانه روشن و شاد به نظر برسد. جدای از آن، به نورپردازی حرفه ای در خانه خود فکر کنید و از روش هایی استفاده کنید که خانه را بزرگتر نشان می دهد. مثلاً یک آباژور ساده و زیبا که در گوشه ای از سالن قرار داده شده یا یک قاب عکس روی دیوار که نور به آن می تابد و ….

دکوراسیون-06

شما به تجهیزات اضافی نیاز ندارید!

باید بپذیریم که در داخل یک خانه کوچک فضایی برای قرار دادن بسیاری از وسایل بیهوده و همچنین لوازم و تزیینات غیر ضروری وجود ندارد. خانه را تا جایی که ممکن است از چیزهایی که نیاز ندارید پاک کنید و فضا را کوچک و به هم ریخته به نظر می‌رساند.

دکوراسیون-05

سفارش ابزارهای چند منظوره

دنیا به سمتی رفته است که مردم می توانند از فضا و مناطق کوچک نهایت استفاده را ببرند. امروزه مبلمان، تخت، کمد و مبل را طوری طراحی می کنند که می توانید از یک وسیله به روش های مختلف استفاده کنید و این مورد امکان استفاده از آن را در خانه های کوچک به شما می دهد! برای مثال داشتن مبل و صندلی هایی که نقش کمد را نیز دارند یا تختی که در اطراف آن کشوهایی وجود دارد، پیشنهادهای خوبی در این زمینه است. کمی جست و جو کنید، شرکت های زیادی را در این زمینه خواهید یافت!

دکوراسیون-08

گل ها و گیاهان طبیعی را فراموش نکنید!

مهم نیست که چقدر چیزهای باقیمانده را دور می اندازید، چند گل طبیعی به خانه کوچک خود اضافه کنید تا تاثیر فوق العاده آن در شادتر شدن خانه خود را ببینید. استفاده از طلا در گوشه و کنار دیوارها، روی طاقچه و در ارتفاعات بالاتر نیز ایده خوبی برای استفاده بیشتر از فضا است.

دکوراسیون-01

در این مقاله چند راه حل ساده و کاربردی برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک توضیح دادم. امیدوارم اگر خانه کوچکی دارید، این پیشنهادات به شما کمک کند آن را بزرگتر کنید و به آن سرزنده ببخشید. بقیه مطالب مرتبط با دکوراسیون را می توانید اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.