افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
6

تاریخ عرضه رسمی «شیائومی 13 اولترا» اعلام شد

  • کد خبر : 18063
تاریخ عرضه رسمی «شیائومی 13 اولترا» اعلام شد

مورد انتظارترین غول دوربین دنیای گوشی های هوشمند، شیائومی 13 اولترا، در 18 آوریل به طور رسمی معرفی می شود. شیائومی پیش از این عرضه این گوشی را تایید کرده بود اما امروز بالاخره تاریخ دقیق آن را اعلام کرد. تصاویر جدید لو رفته از شیائومی 13 اولترا نشان می دهد که دوباره جزیره بزرگ […]

مورد انتظارترین غول دوربین دنیای گوشی های هوشمند، شیائومی 13 اولترا، در 18 آوریل به طور رسمی معرفی می شود. شیائومی پیش از این عرضه این گوشی را تایید کرده بود اما امروز بالاخره تاریخ دقیق آن را اعلام کرد.

تصاویر جدید لو رفته از شیائومی 13 اولترا نشان می دهد که دوباره جزیره بزرگ دایره ای شکل دوربین را خواهیم دید اما این بار با چهار لنز دوربین مجزا. مطمئنا همکاری شیائومی با کمپانی معروف لایکا تاثیر زیادی بر کیفیت دوربین این گوشی خواهد داشت و ممکن است بار دیگر عنوان بهترین دوربین دنیای موبایل را که اخیرا توسط Oppo Find X6 Pro به دست آورده است را از آن خود کند. .

شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا دارای لنز جدید لایکا Vario-Summicron خواهد بود و بر اساس نوشته بین لنزها می توان حدس زد که دوربین اصلی به لنز با دیافراگم f/1.8 و دوربین تله فوتو از f استفاده می کند. / لنز 3.0. . یک فلاش LED دوگانه نیز در سمت چپ جزیره دوربین تعبیه شده است که تا حدودی با هر رندری که قبلا دیده ایم متفاوت است.

شیائومی 13 اولترا

در مورد تصاویر رندر شده باید اشاره کنیم که روز گذشته شاهد انتشار واضح ترین تصاویر از شیائومی 13 اولترا بودیم. این تصاویر لبه های صاف گوشی را نشان می دهند، اما لبه های صفحه نمایش خمیده به نظر می رسد 2.5D. از نظر مشخصات، ما انتظار داریم یک سنسور 1 اینچی سونی IMX989 برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، به همراه یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (یکی با لنز پریسکوپ برای زوم بیشتر و دیگری برای پرتره باشد. تصاویر).

شیائومی 13 اولترا

رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا برای ساعت 19:00 به وقت چین (14:30 به وقت ایران) برنامه ریزی شده است. همچنین این یک رویداد جهانی است و از این رو می توان تاریخ عرضه و قیمت نسخه های بین المللی پرچمدار جدید شیائومی را در آنجا نیز اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.