افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

می توانیم به فینال جام ملت های آسیا برسیم

  • کد خبر : 180514
می توانیم به فینال جام ملت های آسیا برسیم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمدرضا مهدوی درباره برتری ایران مقابل فلسطین در اولین بازی جام ملت های آسیا گفت: بازی خیلی خوبی بود اما امیدوارم نمایش بهتری داشته باشم. بدون شک تمام بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا جنبه تدارکاتی برای ایران دارد اما نباید مغرور شد. نباید به فلسطین گل […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، محمدرضا مهدوی درباره برتری ایران مقابل فلسطین در اولین بازی جام ملت های آسیا گفت: بازی خیلی خوبی بود اما امیدوارم نمایش بهتری داشته باشم. بدون شک تمام بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا جنبه تدارکاتی برای ایران دارد اما نباید مغرور شد. نباید به فلسطین گل می خوردیم و آن گل به خاطر خطای فردی بود. من فکر می کنم آن اشتباهات نباید دوباره تکرار شوند.

وی در خصوص اینکه چرا تیم ایران نمی تواند درصد بالایی از مالکیت توپ در مسابقات خود داشته باشد، گفت: این موضوع را قبول دارم زیرا دلیل آن به نحوه بازی ملی پوشان و تفکر کادرفنی برمی گردد. تیم ایران به عنوان مدعی قهرمانی نباید به رقبای خود فرصت های زیادی بدهد.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران همچنین بر قدرت بالای تیم کشورمان در فاز هجومی تاکید کرد: بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای مدافعان حریف مشکل ایجاد کنند. ما در حال حاضر 3 بازیکن بزرگ داریم که در اروپا بازی می کنند و این افراد قطعا به تیم کمک می کنند. امیدوارم با این بازیکنان به فینال برسیم و قهرمان آسیا شویم.

مهدوی همچنین با اشاره به عملکرد خط دفاعی تیم ملی خاطرنشان کرد: تاکنون خط دفاعی تیم ملی تست چندانی نداشته است. اما ما مدافعان باتجربه و سرشناسی داریم که اجازه درخشش رقبا را نمی دهند. با این حال نباید در مرحله گروهی گل های بیشتری دریافت کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال درباره بازی روز جمعه ایران مقابل هنگ کنگ افزود: سه بازی مرحله گروهی برای ما یک آمادگی کامل است. اما باز هم می گویم بازیکنان هیچ رقیبی را دست کم نگیرند و در هر بازی با قدرت بیشتری در زمین ظاهر شوند.

ملی پوش سابق درباره عملکرد سامان قدوس نیز گفت: سامان فوتبالیست خوبی است و من از نحوه بازی او خوشم می آید. خوشحالم که سرمربی تیم ملی به او اعتماد کرد و در بازی با فلسطین دیدیم که شرایط ایده آل بود و او نقش مهمی در طراحی حملات و گل های ما داشت. امیدوارم سامان این روند را ادامه دهد و بعد از صعود ایران به مراحل بالاتر، چند دیدار سخت را حل کند.

تیم ایران در گروه C با تیم های فلسطین، امارات و هنگ کنگ همگروه است. تیم ایران که در دیدار اول 4 بر صفر فلسطین را شکست داده بود، جمعه شب از ساعت 21 در دومین دیدار به مصاف هنگ کنگ می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.