افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

تنها در 60 دقیقه به هر نقطه از جهان سفر کنید

  • کد خبر : 180385
تنها در 60 دقیقه به هر نقطه از جهان سفر کنید

ایلان ماسک قصد دارد در سال های آینده از موشک استارشیپ برای سفر بین کشورهای مختلف این سیاره استفاده کند. شمارش معکوس برای قرعه کشی آبی: فقط چند ساعت تا برنده شدن یک وسپا رنگی باقی مانده است گزارش کردن عرشه آنلاین به گفته ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس، در یک جلسه او تمایل […]

ایلان ماسک قصد دارد در سال های آینده از موشک استارشیپ برای سفر بین کشورهای مختلف این سیاره استفاده کند.

شمارش معکوس برای قرعه کشی آبی: فقط چند ساعت تا برنده شدن یک وسپا رنگی باقی مانده است

گزارش کردن عرشه آنلاین به گفته ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس، در یک جلسه او تمایل خود را برای استفاده از قدرتمندترین موشک جهان، Starship، برای پروازهای مسافری بین شهرهای بزرگ برجسته کرد. با موشکی به این قدرتمندی می توانید در 60 دقیقه به دورترین نقطه زمین سفر کنید. ماسک در یک رویداد ویژه در تاسیسات پرتاب بوکا چیکا اسپیس ایکس در تگزاس گفت که احتمالاً در آینده تورهای زمینی بیشتری را ارائه خواهد کرد.

این اولین بار نیست که مدیرعامل اسپیس ایکس در مورد رویای استفاده از Starship برای خدمات مسافری صحبت می کند. او همچنین هفت سال پیش گفت که هزینه هر بلیط Starship برای سفرهای بین سیاره ای می تواند تقریباً به اندازه یک بلیط هواپیمایی معمولی باشد.

البته ماسک فناوری لازم برای این نوع سفر را نیز ذکر کرده است. او با لحن طنز همیشگی خود گفت که سریعترین راه برای رسیدن از یک طرف زمین به سمت دیگر ICBM است، اما فقط باید مطمئن شوید که هسته موشک را بردارید و البته موشک باید باشد. قادر به فرود آمدن

سفر سریع به تمام نقاط زمین با کشتی فضایی.

چند سال پیش نیز اسپیس ایکس ویدئویی منتشر کرد که در آن مسافران در کمتر از 40 دقیقه سوار یک موشک بالستیک شده و به کشور دیگری سفر می کنند. این ویدئو بیان می کند که با موشکی از این نوع می توان از نیویورک تا شانگهای را تنها در 39 دقیقه، از لندن به دبی یا نیویورک را در 29 دقیقه و از لس آنجلس تا تورنتو را در 24 دقیقه طی کرد.

البته خدمات مسافربری با استفاده از Starship در سال های دور اجرا خواهد شد. اکنون اسپیس ایکس پس از دو تلاش ناموفق برای رسیدن به مدار، به کار بر روی دستیابی به یک پرواز آزمایشی موفق با این موشک ادامه می دهد. سومین پرواز آزمایشی استارشیپ ممکن است ماه آینده انجام شود.

قبل از پروازهای مسافربری، اسپیس ایکس قصد دارد از Starship برای انتقال خدمه و محموله به ماه استفاده کند. ناسا به دنبال ایجاد پایگاه های دائمی در ماه برای انسان است. کشتی ستاره ای همچنین برای اولین پروازهای انسانی به مریخ استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.