افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

برتری تایلند مقابل قرقیزستان در نیمه اول – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 180362
برتری تایلند مقابل قرقیزستان در نیمه اول – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال تایلند و مالزی در اولین دیدار از گروه F جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۵ دی ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با سرمربیگری ادهم محمد رو به مصاف یکدیگر رفتند. . ، با نتیجه 1-0 به سود تایلند به پایان […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال تایلند و مالزی در اولین دیدار از گروه F جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۵ دی ماه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با سرمربیگری ادهم محمد رو به مصاف یکدیگر رفتند. . ، با نتیجه 1-0 به سود تایلند به پایان رسید.

ترکیب تایلند: خمال، پانسا همویبون، میکلسون، دولا، تیراتون بونماتان، چاماراتسامی، پامفان، ساراچت، جیده، فالا و موئنتا

سنتز قرقیزستان: ارژان، گریت زیرگالبک، تامیرلان کوزوبایف، آیزار آخماتوف، باکزان ساگینبایف، علی کولوف، بختیار دویشوبکوف، اودلزون عبدالرحمنوف، مرک کا، کوجو و مرک

نوار مانع از گلزنی بازیکنان تایلند می شود

بازیکنان تایلند در نیمه اول بازی را بهتر از قرقیزستان آغاز کردند و چندین بار به سمت دروازه این تیم حمله کردند که در دو صحنه مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد. ابتدا در دقیقه 14 ساراچ توپ را گرفت و با پای راست در محوطه قرقیزستان شوت زد اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و از دور رفت تا اولین فرصت جدی این تیم محقق نشود. تبدیل به یک هدف سپس در دقیقه 22 موئنتا با ارژان دروازه بان قرقیزستان تک به تک شد که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و با اختلاف به بیرون رفت.

گل تایلند به دلیل آفساید مردود اعلام شد

بازیکنان تایلند به حملات خود برای گلزنی ادامه دادند و در دقیقه 24 در میان جمعیت حاضر در محوطه قرقیزستان، پامفان موفق شد دروازه را باز کند اما داور او را آفساید اعلام کرد و به همین دلیل گل او مردود اعلام شد.

باز شدن درهای قرقیزستان

بازیکنان تایلند حملات خود را متوقف نکردند و در دقیقه 26 جید در ریباند موفق شد توپ را به گل تبدیل کند تا بازی یک بر صفر به سود این تیم به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.