افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

وام فوری با ضمانت سرمایه

  • کد خبر : 180297
وام فوری با ضمانت سرمایه

تمامی افرادی که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک سینا هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نرگس» اقدام کنند. این وام با حداقل بهره ارائه می شود. متقاضیان وام طرح نرگس بسته به دسته بندی باید علاوه بر داشتن حساب مورد نظر برای دریافت این تسهیلات 300 میلیونی، […]

تمامی افرادی که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک سینا هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نرگس» اقدام کنند. این وام با حداقل بهره ارائه می شود.

متقاضیان وام طرح نرگس بسته به دسته بندی باید علاوه بر داشتن حساب مورد نظر برای دریافت این تسهیلات 300 میلیونی، حسابی با حداقل سن دو ماه یا حداکثر 12 ماه ایجاد کنند. حداکثر سقف این وام 300 میلیون تومان است و سود آن بسته به مدت وام، استهلاک و نسبت سرمایه متغیر است اما به طور کلی نه کمتر از 10 درصد و نه بیشتر از 20 درصد خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید با ارائه ضامن رسمی به بانک و داشتن اعتبار نیروی کار مورد نیاز برای این پرداخت. امکان پرداخت اقساط این نصب در بازه زمانی 60 ماهه وجود دارد.

با توجه به شرایط پیش گفته و با در نظر گرفتن حداقل نرخ سود این خط، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع وام و سود آن نیز به 255 میلیون و 64 هزار و 537 تومان می رسد.

با سایر امتیازات و شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک سینا آشنا شوید

لازم به ذکر است که این تسهیلات به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می شود و اشخاص حقوقی نمی توانند از این وام استفاده کنند. افراد حقیقی در صورت تمایل در هر مرحله از فرآیند وام این امکان را دارند که امتیاز را به اقوام درجه یک خود مانند پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر منتقل کنند.

جزئیات وام 200 میلیون تومانی «طرح تریگو» برای کشاورزان

کشاورزان برای دریافت تسهیلات برای فعالیت خود تنها کافی است به بانک کشاورزی مراجعه و طرح «بسته گندم» این گروه را درخواست کنند. سقف وام این طرح نصب 200 میلیون تومان است.

به گزارش کمپرس به نقل از رده بندی، افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلند مدت، کوتاه مدت یا وام داشته باشند. حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از واریز وجه متقاضی گذشته باشد.

در این مدت و در مدت بازپرداخت سود پنج درصد به اصل سپرده مشتری تعلق می گیرد. نرخ سود حساب های بلندمدت یک و سه ساله بین 20.5 تا 22.5 درصد است. تضمین اصلی و کافی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار کار است. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با توجه به شرایط فوق، مبلغ هر قسط این تسهیلات 7 میلیون و 130 هزار و 545 توکن است. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی طرح تسهیلات بسته گندم را به چه منظور ارائه کرده است؟

بانک کشاورزی برای توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی همواره حامی کشاورزان بوده و تلاش کرده تا گامی موثر در رفع نیازهای این بخش و رشد تولید و اشتغال در بخش کشاورزی بردارد. به همین منظور این بانک طرح نصب بسته گندم را ارائه کرده است تا فعالان عرصه کشاورزی و گندم کاران بتوانند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهند./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.