افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

به این سارقان دستور سرقت خودرو داده شد / سند امتیازدهی خودروهای سرقتی با خودروهای تصادفی + فیلم مصاحبه و جزئیات

  • کد خبر : 180274
به این سارقان دستور سرقت خودرو داده شد / سند امتیازدهی خودروهای سرقتی با خودروهای تصادفی + فیلم مصاحبه و جزئیات

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی، صبح امروز اظهار کرد: طی چند حادثه. سرقت خودرو ورود خودروهای پژو و سمند از شهرهای اندیشه و شهریار و کشف چندین دستگاه خودرو بدون مدارک و بدون تجهیزات در شهر جدید پرند، رسیدگی به موضوع به دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی غرب کشور قرار گرفت. […]

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی، صبح امروز اظهار کرد: طی چند حادثه. سرقت خودرو ورود خودروهای پژو و سمند از شهرهای اندیشه و شهریار و کشف چندین دستگاه خودرو بدون مدارک و بدون تجهیزات در شهر جدید پرند، رسیدگی به موضوع به دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی غرب کشور قرار گرفت. خدمات. پلیس استان تهران.

و می افزاید: با انجام بررسی های فنی مشخص شد سارقان متشکل از باند 4 نفره با استفاده از خودروهای 207 و پژو پارس و با پلاک های تقلبی چندین خودروی پارک شده در مناطق دورافتاده را بدون هیچ گونه عامل بازدارنده به سرقت برده اند. خودرو پژو 405 با قطعات آسیب دیده در پارکینگی در شهر پرند کشف و مشخص شد خودروی مذکور دارای شماره ثبت و سابقه سرقت از شهریار است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با استفاده از منابع موثق و اقدامات فنی، یکی از اعضای باند سرقت در شهرستان پرند شناسایی و با مشاهده محتاطانه متهم در ساعات مختلف شبانه روز، مشخص شد متهم تشکیل الف گروه حرفه ای و سابقه سرقت خودرو از شهریار و انتقال آنها به شهر جدید پرند و اخذ مدارک خودروهای مسروقه و اوراق آنها برای فروش قطعات به مالخران را دارد.

سردار عزیزی با بیان اینکه مخفیگاه یکی از اعضای این باند سارقان در شهرستان پرند رباط کریم شناسایی و وی در یک عملیات غافلگیرانه در منزل خود دستگیر و در بازدید از منزلش تعداد زیادی نیز دستگیر شد. از سوییچ خودروی پژو و کلیدهای دست ساز برای باز و استارت، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه خودرو سمند با شماره شاسی جعلی و بدون موتور و 2 دستگاه خودرو پژو پارس با شماره گذاری اشتباه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم با اعترافات خود دستگیر، همدست وی به عنوان سرکرده این باند به همراه سه فروشنده خودرو در شهرستان پرند شناسایی و در عملیاتی توسط عوامل پلیس آگاهی، خودروها با تیراندازی دستگیر شدند. روی لاستیک ماشین های دزدیده شده با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سارق و سه سارق دستگیر و 2 دستگاه خودرو پژو 405 و پارس با پلاک مسروقه کشف شد.

سردار عزیزی اعلام کرد: با اعتراف سرکرده این باند سارقان و اختلاس گران، 2 نفر از اعضای این باند سارقان و 4 اختلاسگر در تهران دستگیر و در مجموع 27 دستگاه خودرو شامل 10 دستگاه پژو پارس، 8 دستگاه پژو 405، 5 دستگاه سرقت شدند. دستگاه سمند، 2207 دستگاه، 1206 دستگاه و 1 دستگاه زانتیا ساندرام دست دوم کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان از سرقت اموال خود جلوگیری کنند.

گفتگو با متهمان سارق خودرو

شما چند سال دارید؟

۳۳سال

آیا سابقه کیفری دارید؟

بله، من قبلاً به خاطر دعوا دستگیر شدم.

می توانید ترفند سرقت را توضیح دهید؟

او با جعل اسناد خودروهای تصادفی خودروهای مشابه را می دزدید. ما بیشتر ماشین ها را در محله های آرام می دزدیم.

این ترفند را از کجا یاد گرفتی؟

از فضای مجازی

متهم دیگر در گفتگو با خبرنگار رکنا

آیا سابقه کیفری دارید؟

بله، من 5 سال قبل در زندان بودم.

شغل شما قبلا چه بود؟

من یک تولید کفش داشتم که خراب بود و به دلیل بیکاری مجبور شدم دزدی کنم.

چرا بعد از گذراندن دوران محکومیتتان دوباره دزدی کردید؟

وقتی از زندان بیرون آمدم از بیکاری به دزدی رسیدم…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.