افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
10

آرایش کک و مک و جذاب; داشتن یک استایل مدرن فقط مربوط به لباس نیست، بلکه به آرایش مدرن خاص نیز مربوط می شود.

  • کد خبر : 18023
آرایش کک و مک و جذاب;  داشتن یک استایل مدرن فقط مربوط به لباس نیست، بلکه به آرایش مدرن خاص نیز مربوط می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برای شما عجیب باشد، اما برای داشتن یک استایل مدرن و امروزی، نه تنها باید لباس خود را انتخاب کنید، بلکه باید نوع آرایش یا ترفندهای آرایشی که استفاده می کنید را نیز انتخاب کنید. سال ها بسیاری از خانم هایی که روی صورت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برای شما عجیب باشد، اما برای داشتن یک استایل مدرن و امروزی، نه تنها باید لباس خود را انتخاب کنید، بلکه باید نوع آرایش یا ترفندهای آرایشی که استفاده می کنید را نیز انتخاب کنید. سال ها بسیاری از خانم هایی که روی صورت خود کک و مک داشتند سعی می کردند این ویژگی پوست خود را با لوازم آرایش بپوشانند. اما در سال های اخیر این ویژگی پوست به یکی از داغ ترین ترندهای آرایشی تبدیل شده است. حالا اگر سوالی دارید چطور می توانید این آرایش آوانگارد و مد روز را انجام دهید؟ باید بگویم جای نگرانی نیست زیرا با چند ترفند آرایشی ظریف می توانید یک آرایش کک و مک مد روز داشته باشید. قبل از آرایش، باید بدانید که کک و مک لکه های کوچک قهوه ای روی پوست هستند، این لکه های ریز در مناطقی از پوست که در معرض نور خورشید هستند ظاهر می شوند. در بیشتر موارد کک و مک بی ضرر بوده و مشکل پزشکی برای سلامت پوست فرد ایجاد نمی کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید علت ایجاد کک و مک تولید بیش از حد ملانین (رنگدانه های پوست و مو) است که محیط زندگی و ژنتیک فرد احتمال افزایش یا کاهش آن را تغییر می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مراحل گام به گام یک ترند آرایش آشنا شوید.

برای شروع، پوست خود را با فونداسیون مناسب آماده کنید.

فراموش نکنید که آرایش کک و مک یک سبک آرایش طبیعی است، بنابراین بهتر است از کرم پودر یا فونداسیون های سنگین برای آماده سازی پوست استفاده نکنید. پس اگر می خواهید کرم پودر بزنید بهتر است از مدل کرم پودر سبک با کرم بی بی استفاده کنید; البته پیشنهاد ما برای این نوع آرایش استفاده از پرایمر و نوعی ضد آفتاب است زیرا در این صورت پوستی سالم و زیبا خواهید داشت. خوب است بدانید که استفاده از پرایمر باعث می شود اثر کک و مکی که می خواهید روی پوست خود ایجاد کنید، ماندگاری بیشتری داشته باشد.

آرایش کک و مک

آرایش کک و مک

گونه و بینی خود را رنگ کنید

در این مرحله ابتدا باید یک محصول آرایشی مناسب برای ایجاد کک و مک روی پوست خود انتخاب کنید. برای این کار می توانید از مداد یا سایه ابرویی استفاده کنید که فقط یک یا دو درجه از رنگ پوست شما تیره تر است. فراموش نکنید که برای گذاشتن کک و مک مصنوعی روی پوست باید به صورت پراکنده و نامنظم این کار را انجام دهید. روی قسمت هایی از صورت خود تمرکز کنید که نور خورشید به طور طبیعی به آنها برخورد می کند. یعنی نقاط پراکنده روی استخوان گونه، بینی و پیشانی برای آرایش تا آخر.

آرایش کک و مک

پاک کردن و رفع کک و مک

در این مرحله که تقریبا آخرین مرحله ترند آرایش پوست شماست، با پاک کردن لک هایی که با مداد یا سایه ابرو ایجاد کرده اید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به این ترتیب، نقاط را محو کنید و سپس یک نقطه جدید روی آنها قرار دهید تا رنگدانه تقویت شود و دوباره محو شود. فراموش نکنید که در آرایش کک و مک حتی مقدار رنگ کک و مک نیز باید با یکدیگر متفاوت باشد تا جلوه ای طبیعی ایجاد شود. پس از اتمام کار، کک و مک های خود را با اسپری ثابت کننده یا پودر ثابت کننده ثابت کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

آرایش کک و مک

آرایش کک و مک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.