افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

حضور دو نفر از پرسپولیسی ها در ملوان تقویت می شود/در انتظار دیدار نهایی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 180151
حضور دو نفر از پرسپولیسی ها در ملوان تقویت می شود/در انتظار دیدار نهایی – پرسپولیس نیوز

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا در نیم فصل دوم پیراهن تیم ملوان را بر تن خواهند کرد. پس از پایان نیم فصل لیگ برتر که با استعفای یحیی گل محمدی از مدیریت این تیم همراه بود، تیم فوتبال پرسپولیس هنوز جایگاه سرمربی و اعضای تیم خود را مشخص نکرده است. آنها قرار است روز […]

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا در نیم فصل دوم پیراهن تیم ملوان را بر تن خواهند کرد.

پس از پایان نیم فصل لیگ برتر که با استعفای یحیی گل محمدی از مدیریت این تیم همراه بود، تیم فوتبال پرسپولیس هنوز جایگاه سرمربی و اعضای تیم خود را مشخص نکرده است. آنها قرار است روز دوم فوریه برای یک اردوی 10 روزه راهی امارات متحده عربی شوند.

میلاد سرلک و محمد عمری دو بازیکن پرسپولیسی هستند که ممکن است در نیم فصل دوم برای انجام خدمت مقدس سربازی در پرسپولیس حضور نداشته باشند و راهی تیم ملوان شوند.

کادر فنی تیم ملوان برای حضور این دو بازیکن ارزش مثبتی قائل است اما جلسه نهایی برای انتقال سرلک و عمری هنوز برگزار نشده است و در روزهای آینده انتقال نهایی این دو بازیکن مشخص خواهد شد. . از سوی دیگر مدیران پرسپولیس با توجه به اینکه سرمربی این تیم هنوز مشخص نشده است، نظر مثبتی به جدایی این دو بازیکن ندارند و باید دید در این خصوص چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. . آنها در جلسه نهایی

عمری دقایقی پیش به باشگاه پرسپولیس رفت تا آخرین صحبت هایش را با مدیرعامل این باشگاه برای جدایی انجام دهد. حال باید دید درویش با جدایی عمری موافق است یا این بازیکن تکنیکی نیم فصل دوم را زیر نظر مهدی تارتار در ملوان سپری می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)