افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » آیا سهمیه طارمی در اروپا نادیده گرفته می شود؟

  • کد خبر : 180095
اسمارتک نیوز » آیا سهمیه طارمی در اروپا نادیده گرفته می شود؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی طارمی که یکی از اهداف اصلی اینتر در نقل و انتقالات محسوب می شود، به رهبر فعلی سری آ نزدیک شده و این باشگاه ایتالیایی قصد دارد قراردادی سه ساله به این بازیکن ارائه دهد. روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد: تابستان آینده اینتر می تواند […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی طارمی که یکی از اهداف اصلی اینتر در نقل و انتقالات محسوب می شود، به رهبر فعلی سری آ نزدیک شده و این باشگاه ایتالیایی قصد دارد قراردادی سه ساله به این بازیکن ارائه دهد.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد: تابستان آینده اینتر می تواند روی جذب مهدی طارمی تمرکز کند و اکنون احتمال خرید اولین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه ایتالیایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در پایان هفته گذشته (اشاره به شنبه) و یکشنبه هفته جاری)، همراهان وی بار دیگر با مدیران اینتر دیدار کردند و هیچ مشکلی در این دیدار وجود نداشت.

اکنون همه عوامل برای پایان خوش انتقال مهاجم ایرانی به اینتر در فصل آینده آماده شده اند و خبرها حاکی از آن است که این مهاجم 31 ساله تایید کرده که اولویتش رفتن به شهر میلان است و البته … این تیم از اینتر و تاکنون پیشنهاداتی از ترکیه داشته است اما عربستان سعودی آن را رد کرده است.

طارمی که این روزها به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد، اعلام کرد که این بازیکن پس از پایان قرارداد فعلی‌اش در پایان خردادماه از این تیم جدا خواهد شد و تمدید نخواهد شد. مهاجم ایرانی می توانست تابستان گذشته به اینتر برسد که میلان برای جذب این بازیکن قاطعانه وارد رقابت ها شد و در یک قدمی عقد قرارداد با روسونری قرار داشت اما در نهایت با تغییر غیرمنتظره سرمربی اش همه چیز لغو شد. و کمیسیون درخواست بیشتر کثیف.

روند اینتر در این فصل در واقع نشان می دهد که چقدر برای لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام به یک پشتیبان قابل اعتماد و خوب نیاز است و مهدی طارمی جایگزین الکسیس سانچز در اینتر می شود که در پایان سال منقضی می شود. فصل قرارداد باید از جمعی جدا شود. علاوه بر پاداش معمول قرارداد در این مواقع، او حاضر است به مهاجم پورتو قراردادی سه ساله به ارزش 3 میلیون یورو در سال برای طارمی پیشنهاد دهد که در پایان قرارداد نیز امکان جدایی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.