افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

با محمد سادات خوانساری زندانبان تروریست ها آشنا شوید + جزئیات

  • کد خبر : 180037
با محمد سادات خوانساری زندانبان تروریست ها آشنا شوید + جزئیات

به گزارش رکنا، محمدسادات خوانساری در ردیف 47 دادگاه بدوی متهم است. گروهک تروریستی منافقین. است. فرد مذکور که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جذب منافقین شده بود، در حین کار در معاونت تبلیغات این گروهک، در تاریخ 9 خرداد 1360 به عنوان سرپرست تیم عملیاتی با نیروهای انقلاب درگیر شد. . همچنین وی که […]

به گزارش رکنا، محمدسادات خوانساری در ردیف 47 دادگاه بدوی متهم است. گروهک تروریستی منافقین. است.

فرد مذکور که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جذب منافقین شده بود، در حین کار در معاونت تبلیغات این گروهک، در تاریخ 9 خرداد 1360 به عنوان سرپرست تیم عملیاتی با نیروهای انقلاب درگیر شد. .

همچنین وی که در اوایل دهه 60 بر اثر اقدامات خود دستگیر و به زندان محکوم شد، پس از گذراندن دوران محکومیت و آزادی در سال 1363 از کشور گریخت و به آلمان پناهنده شد.

وی در سال 1365 به عراق اعزام و به عنوان افسر زندان گروهکه منصوب شد و سپس در سال 1370 در بخش حفاظت از سازمان های تروریستی از منافقین سازماندهی شد.

پس از مدتی دوباره به اروپا اعزام شد و در بخش مالی (در زمینه فعالیت های تجاری) مشغول به کار شد. اگرچه فرد مذکور برای شرکت در جلسات سالانه این گروهک تروریستی به مقر اشرف سفر کرده است.

در پی دستگیری مریم رجوی در 26 خرداد 1382 با نام مستعار «آلفرد رابرت کلر» در فوریه 2008 به اتهام مشارکت در یک سازمان جنایتکار (منافقین)، تأمین مالی تروریسم، پولشویی، کلاهبرداری و جعل اسناد، وی تحت تعقیب پلیس قضایی فرانسه قرار گرفت و به همین دلیل در ژانویه 2009 به درخواست سوئیس در بلژیک دستگیر شد.

او پس از آزادی از زندان در حال حاضر در اروپا اقامت دارد و همچنان درگیر فعالیت های مجرمانه خود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.