افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » استقلال پای میز مذاکره با روس هاست

  • کد خبر : 179966
اسمارتک نیوز » استقلال پای میز مذاکره با روس هاست

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام علیرغم برتری استقلال در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به خوبی می داند که این تیم باید در دور دوم و همچنین حذفی جام حذفی خود را تقویت کند و در صورت صعود با … شرایط فعلی، با توجه به اینکه همیشه در نیمه دوم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام علیرغم برتری استقلال در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به خوبی می داند که این تیم باید در دور دوم و همچنین حذفی جام حذفی خود را تقویت کند و در صورت صعود با … شرایط فعلی، با توجه به اینکه همیشه در نیمه دوم مسابقات بسیار سخت تر خواهد بود، احتمال دارد از رقبای این رشته عقب بیفتد.

در چنین شرایطی جواد نکونام لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه استقلال ارائه کرد و تیم مدیریت اقدامات اولیه را برای مذاکره با بازیکنان مورد نظر مربی این تیم و همچنین باشگاه هایشان آغاز کرده است.

یکی از بازیکنانی که درباره احتمال بازگشتش به استقلال صحبت های زیادی شده است، محمد محبی است. محبی ملی پوشی که این روزها در جام ملت های آسیا حضور دارد و مقابل فلسطین بازی می کند، فصل گذشته به صورت قرضی توسط استقلالی ها به آبی های سانتا کلارای پرتغال پیوست اما بحث های زیادی در مورد پرداخت این بازیکن پرتغالی مطرح شد. بخشی از تیم و در نهایت این بازیکن استقلال جدا شد و به روستوف روسیه منتقل شد.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که مذاکرات غیررسمی با مدیریت این باشگاه روسی برای جذب محمد محبی و بازگرداندن او به استقلال آغاز شده است. البته نکته اینجاست که محبی با این باشگاه روسی قرارداد 3 ساله دارد و با توجه به اینکه طبق قانون جدید فدراسیون، لژیونرها دیگر نمی توانند از یک تیم خارجی به عنوان بازیکن قرضی استقلال به لیگ برتر ما بیایند. تنها در صورتی می تواند محبی را جذب کند که او راضی باشد و طرف روسی را متقاعد کند که رضایت دائمی با محمد بدهد. این موضوع با در نظر گرفتن شرایط مالی فعلی استقلال حداقل روی کاغذ محتمل نیست اما هنوز به طور کامل منتفی نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.