افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

نگاهی به قهرمانی رئال مادرید با شکست بارسلونا از دریچه آمار

  • کد خبر : 179917
نگاهی به قهرمانی رئال مادرید با شکست بارسلونا از دریچه آمار

در جریان شکست سخت بارسلونا مقابل رئال مادرید، آمار قابل توجهی به نقل از Opta ثبت شد. رئال مادرید در دو بازی از 3 بازی اخیر خود مقابل بارسلونا 4 گل به ثمر رسانده است (4-0 در کوپا دل ری 2023 و 4-1 در فینال سوپرکاپ 2024) که بیشترین گل در 73 بازی اخیر در […]





در جریان شکست سخت بارسلونا مقابل رئال مادرید، آمار قابل توجهی به نقل از Opta ثبت شد.



رئال مادرید در دو بازی از 3 بازی اخیر خود مقابل بارسلونا 4 گل به ثمر رسانده است (4-0 در کوپا دل ری 2023 و 4-1 در فینال سوپرکاپ 2024) که بیشترین گل در 73 بازی اخیر در تمام رقابت ها بوده است. آنها هم همینطور شده اند. ژاوی هشتمین مربی در تاریخ بارسلونا است که در حداقل 2 بازی مقابل رئال مادرید 4 گل دریافت کرده است. قرن بیست و یکم برای هت تریک در 39 دقیقه اول ال کلاسیکو.

کارلوتو به زیدان رسید

رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا در فینال برای سیزدهمین بار قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. این یازدهمین جام کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید بود.

کارلتو که تاکنون تمام افتخارات ممکن را با این باشگاه کسب کرده است، تعداد جام های خود را به عنوان سرمربی سرخپوشان به 11 رساند.

کارلو آنچلوتی پیش از این به رکورد زین الدین زیدان در کسب جام ها روی نیمکت رئال مادرید رسیده است. نکته جالب این است که این دو مربی تقریباً در همین تعداد بازی به این تعداد جام دست یافته اند. زیدان 263 بازی را روی نیمکت رئال مادرید سپری کرد و فینال سوپرجام 2024 دویست و شصت و چهارمین بازی کارلتو به عنوان سرمربی این تیم بود.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.