افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

زن تیراندازی شده در خانواده آبادان در خطر مرگ بود/ پزشکان یکی از چشمان این زن را تخلیه کردند

  • کد خبر : 179882
زن تیراندازی شده در خانواده آبادان در خطر مرگ بود/ پزشکان یکی از چشمان این زن را تخلیه کردند

به گزارش رکنا، پس از این حادثه آدم کشی 4 نفر از اعضای یک خانواده در 22 دی ماه سال جاری در منطقه ذوالفقاری شهر آبادان، عامل این جنایت چند روز بعد در اقدامی جنون آمیز با سلاحی که در دست داشت و سپس همدست بود خودکشی کرد. در دهه 80 که او را در […]

به گزارش رکنا، پس از این حادثه آدم کشی 4 نفر از اعضای یک خانواده در 22 دی ماه سال جاری در منطقه ذوالفقاری شهر آبادان، عامل این جنایت چند روز بعد در اقدامی جنون آمیز با سلاحی که در دست داشت و سپس همدست بود خودکشی کرد. در دهه 80 که او را در شب حادثه همراهی کردند قاتل وی با اسلحه در کمربند در شهریار تهران دستگیر شد. قتل عام خانوادگی آبادان مورد استفاده قرار گرفت و از این فرد کشف و ضبط شد، گفته می شود خواهر و همسر قاتل نیز به دلیل کمک به فرار وی از صحنه جنایت توسط پلیس دستگیر شدند.

پس از این حادثه زن جوانی که در این جنایت پدر، مادر، خواهر و فرزندان خود را از دست داده بود و چندین گلوله نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، به هوش آمده اما پزشکان مجبور به برداشتن چشم و صورت وی شدند که بر اثر اصابت گلوله از بین رفته بود. بهبودی خود را ادامه دهد و شکستگی را آتل ببندد.

اعضای فوت شده این خانواده در شهرستان میاندوآب یکی از شهرستان های جنوبی استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران به خاک سپرده شدند.

تمام جزئیات شب حادثه چه بود؟

در زمان وقوع حادثه، بستگان همسر صاحب رستوران برای روز مادر به خانه آنها رفته بودند.

صاحب رستوران گفت: برای خرید بیرون رفته بودم و وقتی به خانه برگشتم دو مرد کلاهدار با یک اسلحه مانند اسلحه و دیگری با تیغه قمه از پارکینگ وارد پاسیو من شدند.

وی گفت: فردی با سلاح گرم به زور وارد اتاق پذیرایی منزلمان شد که مهمانان همسرم و پسرم بودند و به محض ورود نقاب را از روی صورتش برداشت و خواهر همسرم هم گفت: با شوهرش باجنگام اختلاف مالی داشت و می دانست که در دادگاه حکمی علیه او صادر شده است. خواهر همسرم از حضور او شوکه شده بود، به او گفت: اینجا چه غلطی می کنی که بین آنها اتفاقی افتاده است؟ مرد مسلح با تلفن همراه باجنگام تماس گرفت و مدعی شد که برای انتقام آمده است و سپس با خونسردی کامل از فاصله بسیار نزدیک به سر خواهرم شلیک کرده و او را کشته است. آدم کشی تحویل داده شده

گفت: همه افراد داخل خانه در شوک بودند. سپس قاتل با شلیک سرد به پدرشوهرم و مادرشوهرم تیراندازی کرد و آنها را کشت و پس از آن چند گلوله به سمت من و همسرم شلیک کرد و فکر کرد که من و همسرم را نیز کشته است.

مرد حاضر در رستوران گفت: در حالی که روی زمین دراز کشیده بودم، دیدم قاتل دستانش را دور گردن پسرم انداخت و صدای التماس پسرم را شنیدم، اما دیدم قاتل به طرز فجیعی به سر پسرم شلیک کرد، اما نتوانستم این کار را انجام دهم. هیچ کاری نکن .

این جنایت در حالی رخ داد که فرد دیگری با قمه در دست در تمام دقایق این جنایت در حال نگهبانی از درب منزل بود و وارد منزل نشد.

در محل تیراندازی دو کودک دیگر خواهر زن و برادر دیگر همسر این مرد بودند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق ها رفته و مخفی شدند و از تیراندازی های مرگبار جان سالم به در بردند.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.