افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

گفتگو با دزد خوش شانسی که همدستانش در غیاب او فردی را کشتند / رزومه ای به او دادم تا وارد باند شود!

  • کد خبر : 179758
گفتگو با دزد خوش شانسی که همدستانش در غیاب او فردی را کشتند / رزومه ای به او دادم تا وارد باند شود!

به گزارش رکنا، چندی پیش پلیس آگاهی تهران درگیر یک باند مسلح خشن شد. اجبار زدند سرقت حملات این باند در اطراف شهرری، بزرگراه خاوران و سایر مناطق جنوب پایتخت صورت گرفت و بررسی ها نشان داد سارقان ابتدا سوار بر خودروهای سواری شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از آنها کردند. […]

به گزارش رکنا، چندی پیش پلیس آگاهی تهران درگیر یک باند مسلح خشن شد. اجبار زدند سرقت حملات این باند در اطراف شهرری، بزرگراه خاوران و سایر مناطق جنوب پایتخت صورت گرفت و بررسی ها نشان داد سارقان ابتدا سوار بر خودروهای سواری شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از آنها کردند.

پس از آن با خودروهای مسروقه مسافران را سوار می کردند و پس از سوار شدن به مسافر با تهدید چاقو و اسلحه به زور اموال آنها را تصرف می کردند. پس از سرقت، دست و پای شی مفقودی را بسته و از خودرو به بیرون پرت کردند.

اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی این باند ادامه داشت تا اینکه پنجشنبه گذشته ماموران به یک دستگاه خودرو پژو با پلاک تغییر شکل مشکوک شدند و راننده ای را که قصد فرار از دست پلیس را داشت، بازداشت کردند. در بازرسی از خودرو مقدار زیادی کابل و سیم برق به همراه اسلحه و چاقو کشف شد. با انتقال متهم به اداره آگاهی مشخص شد که وی از اعضای یک باند خشن است که پلیس به دنبال آن است.

با اعترافات این مرد، تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستانش ادامه داشت تا اینکه صبح روز جمعه گزارش جنایی به قاضی محمدمهدی، بازپرس جنایی تهران گزارش شد. جسد مرد جوانی در حوالی بزرگراه آزادگان کشف شد که با ضربات متعدد چاقو به ضرب چاقو کشته شده بود.

مقتول راننده کامیون یکی از شهرهای غرب کشور بود که در حین انتقال محموله به تهران، کامیونش دچار خرابی شد. در جاده آزادگان با 4 سرنشین سوار خودروی سمند شد تا برای کامیونش قطعه ای بخرد. بررسی شماره پلاک سمند نشان داد این خودرو چند روز پیش توسط باند تعقیب و گریز پلیس به سرقت رفته و ظاهرا سرنشینان آن از اعضای سمند بوده اند. گروهی با راننده کامیون برای سرقت اموالش درگیر شده و او را کشتند. اکنون با دستگیری یکی از اعضای این باند تحقیقات برای جلوگیری از سارقان جنایتکار ادامه دارد.

شانس در خانه ام را زد

مظنون دستگیر شده می گوید خوش شانس بوده که قبل از ارتکاب جرم توسط همدستانش دستگیر شده و نقشی در قتل راننده کامیون نداشته است. گفت و گو با این متهم را بخوانید.

چطور با اعضای این گروه آشنا شدید؟

این تنها باندی نبود که با آن کار کردم. من همزمان عضو 2 گروه دیگر بودم. دسته اول سرقت خودرو است. باند دوم اخاذی از مسافران و باند سوم باند سرقت کابل و سیم است که گاهی اوقات با آنها سرقت می کردند.

آیا همه آنها را می شناختید؟

من قبلاً رزومه ام را برای سرکردگان سه باند فرستاده بودم. البته این را هم بگویم که گروه اول و دوم فقط در سرکردگانشان با هم تفاوت داشتند و اعضای باند یکی بودند. خب منم چون تجربه و رزومه خوبی داشتم! برای رؤسا فرستادم و با سه باند شروع به کار کردم.

انگیزه شما از سرقت ها چه بود؟

من به پول نیاز داشتم، هزینه های پزشکی برادرم بالا بود و تنها راهی که فکر می کردم می توانم پول بگیرم دزدی بود. برایم مهم نبود دزدی چیست. من فقط پول می خواستم

آیا می دانید که همدستان شما در یکی از سرقت های خود مرتکب جرم شده اند؟

من واقعا از ته قلبم احساس خوش شانسی می کنم. من خوش شانس بودم که دستگیر شدم. چون اگر من با آنها به آن سرقت رفته بودم، در پرونده ام به من اتهام قتل می زدند. همدستان من وقتی قربانیان مقاومت کردند، آنها را با چاقو زدند و مجروح کردند. راستش من همیشه فکر می کردم بدشانس هستم اما امروز فهمیدم خیلی خوش شانس بودم که پلیس مرا گرفت و در آن سرقت حضور نداشتم. من به همین دلیل توبه کرده ام و پس از آزادی هرگز در جهت مخالف نخواهم رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.