افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آخرین وضعیت انتقال خدابندلو به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 179624
آخرین وضعیت انتقال خدابندلو به پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه 35 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی برای این فصل تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است از آخرین مشکلات مالی و نقل و انتقالات این تیم در اواسط سال جاری خبر داد. فصل حسین پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه مس […]

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه 35 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی برای این فصل تیم فوتبال این باشگاه پرداخت شده است از آخرین مشکلات مالی و نقل و انتقالات این تیم در اواسط سال جاری خبر داد. فصل

حسین پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: دکتر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران کمیته ای را برای رسیدگی به وضعیت مالی ورزش باشگاه ها تعیین کرد. . این شرکت در هفته های اخیر و در این راستا بدهی های باشگاه مس رفسنجان تعیین و پرداخت خواهد شد که امیدوارم با نظر مساعد جناب آقای دکتر خرمیشاد این امر محقق شود و کمک شایانی به باشگاه کند.

وی به وضعیت پرداختی ها به تیم فوتبال مس رفسنجان اشاره و تصریح کرد: تاکنون 35 درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل جاری پرداخت شده است و از این بابت عقب نمانده ایم. از باشگاه های دیگر از نظر پرداخت.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره شروع تمرینات این تیم در نیم فصل توضیح داد: به دلیل اینکه وضعیت مربی مشخص نیست، هنوز تمرینات خود را شروع نکرده ایم و منتظر هستیم تا کمیته ورزشی شرکت مس به ما اطلاع دهد. نتیجه تحقیقات شما برای ادامه همکاری با آقای الهامی.

پورمحمدی در خصوص اینکه بازیکنان این تیم اعلام کرده اند تا زمان دریافت مطالبات خود در تمرین حاضر نمی شوند، گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی با رد شایعه مذاکره با چند بازیکن سرشناس لیگ برتری گفت: با توجه به اینکه هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست، برای نیم فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و این مسائل کاملا شایعه است. .

مدیرعامل مس رفسنجان درباره جدایی خدابندلو از مس نیز گفت: مذاکراتی با پرسپولیس انجام شده اما هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم و این بازیکن با مس رفسنجان قرارداد دارد.

پورمحمدی همچنین به شایعه جدایی بازیکنانی مانند آذرباد و باقری واکنش نشان داد و گفت: هیچ بازیکنی به جز خدابندلو که هنوز به توافق نرسیده از مس جدا نشده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)