افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

طرح بازاریابی موتور محرک طرح تجاری استراتژیک بانک سینا است.

  • کد خبر : 179522
طرح بازاریابی موتور محرک طرح تجاری استراتژیک بانک سینا است.

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزش سیستم های بازاریابی که با حضور مدیران و روسای ادارات برنامه ریزی و بازاریابی منطقه برگزار شد، با بیان اینکه بازاریابی موثر باید منطبق بر تکنیک ها و توانمندی های مورد نیاز فضای کسب و کار باشد، اظهار داشت: در این راستا بازاریابی موثر باید مطابق با […]

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزش سیستم های بازاریابی که با حضور مدیران و روسای ادارات برنامه ریزی و بازاریابی منطقه برگزار شد، با بیان اینکه بازاریابی موثر باید منطبق بر تکنیک ها و توانمندی های مورد نیاز فضای کسب و کار باشد، اظهار داشت: در این راستا بازاریابی موثر باید مطابق با تکنیک ها و توانمندی های محیط کسب و کار باشد. به، تصریح کرد: تمامی کارکنان بخش های بازاریابی بانک سینا باید در فعالیت های اقتصادی بانک حضور فعال و موثر داشته باشند و با شناخت توانمندی ها و توانمندی های موجود، آنها را در حوزه هایی که بانک حضور ضعیف دارد شناسایی و تقویت کنند.

فتحعلی با اشاره به لزوم استفاده از افراد مجرب و مجرب در بخش بازاریابی مناطق افزود: بازاریابی فعال انتقال دانش و ایده های نو است و لازم است کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت های بانکی محصولات را ارائه دهند. و آنها را به گروه های هدف ارائه کنید.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز تغییرات اساسی در روش های بازاریابی، مدیریت و رفتار مشتری ضروری است و بانکی که با تکنیک ها و ابتکارات جدید منابع کم هزینه بیشتری جذب کند موفق خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بازاریابی نوین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر رویکرد بازاریابی می توان سطح بهره وری بانک را افزایش داد و با توسعه سیستم بازاریابی سود بیشتری را برای بانک ها فراهم کرد. بانک بانک

فتحعلی ضرورت موفقیت و دستاوردهای جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای کسب موفقیت بیشتر تیم و زیرساخت لازم برای تبدیل سریع ایده ها به محصول فراهم شده است.

وی با اشاره به سیاست های عملیاتی بانک سینا در سال آینده افزود: یکی از سیاست ها و اولویت های اصلی این بانک در آینده حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره ای و ایجاد سوپرمارکت های مالی در شعب است و این موضوع بر عهده بانک قرار گرفته است. دستور جلسه.

وی نظارت مستمر بر تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و اساسی نظام بازاریابی دانست و با اشاره به اهداف و راهبردهای بانک در برنامه سه ساله تحول خواستار تلاش مضاعف همه کارکنان برای تحقق آن شد. اهداف این طرح

گفتنی است همایش آموزشی سیستم های بازاریابی بانک سینا با محوریت موضوعاتی همچون «بازاریابی هدفمند»، «بازاریابی زنجیره ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش مولد»، «جذب» در تاریخ 23 و 24 آذرماه برگزار می شود. بازاریابی» و در نهایت «سودآوری». از طریق اساتید و مدرسین حوزه بازاریابی و فروش در سالن اجتماعات ساختمان اصلی این بانک زیر نظر معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.