افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای مردم یمن و غزه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 179501
انقلاب اسلامی ایران الگویی برای مردم یمن و غزه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر ، علی جمشیدیان در نشست برنامه. کوچک مناسبت های ملی و مذهبی بهمن ماه گفت: دهه فجر یادآور روایات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، پس باید آن را با شکوه جشن گرفت. وی از اهمیت موضوع تعیین کننده انتخابات خبر داد و افزود: انتخابات سرنوشت یک ملت را رقم می زند […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، علی جمشیدیان در نشست برنامه. کوچک مناسبت های ملی و مذهبی بهمن ماه گفت: دهه فجر یادآور روایات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، پس باید آن را با شکوه جشن گرفت.

وی از اهمیت موضوع تعیین کننده انتخابات خبر داد و افزود: انتخابات سرنوشت یک ملت را رقم می زند و قطعا دشمنان با فتنه و دشمنی سعی در سرکوب این فرصت مهم دارند.

فرماندار شهرستان. کشاورزان وی مشارکت حداکثری را ضروری دانست و تصریح کرد: انتخابات برای عالی ترین مرجع انقلاب، مردم و مسئولان بسیار مهم است و برای دشمن از اولویت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و دهه فجر امسال راهی به سوی مشارکت حداکثری تلقی می شود. در انتخابات انتخابات

جمشیدیان با اشاره به وقایع اخیر در یمن، غزه و کرمان اذعان داشت: ریسمان اصلی حوادثی که انصارالله در یمن و غزه رخ می دهد، جمهوری اسلامی ایران است به این معنا که این کشورها با الگوبرداری از این کشور دست به این اقدامات می زنند. انقلاب اسلامی .

وی گفت: بدون شک اگر مردم برای سرکوب انقلاب اسلامی تلاش کرده اند، امروز عزم آنها برای مقابله با آن افزایش یافته است و ما باید بدون توجه به عقاید سیاسی خود، برای حضور حداکثری در انتخابات تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی بین ایجاد امید و مشارکت رابطه مستقیم دید و خاطرنشان کرد: در شهرستان کشاورزان بیش از 30 پروژه یا در حال بهره برداری می توان رسیدن یا جمع آوری می شوند و این در راستای ارزش ایجاد امید بسیار مهم خواهد بود.

فرماندار شهرستان. کشاورزانوی ضمن فرخنده خواندن ماه رجب افزود: حضرت علی (ع)به) در بین ما شیعیان جایگاه ویژه ای دارد و باید برنامه ریزی کرد کوچک باید در شهرستان ها به طور جدی انجام شود. کشاورزانگلشن و روستاها باید جشن های ویژه و باشکوهی برگزار کرد.

وی گفت: با توجه به کیفیت گل های شاخه بریده در گلخانه ها. کشاورزانبه مناسبت ماه مبارک رجب 30 شاخه گل زنبق شرقی گلخانه برگ سبز کشاورزانبه حرم آقا علی فرزند پسر حضرت موسی رضایت (علیه السلام) وقف می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.