افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

گولسیانی: شانس پرسپولیس با سپاهان و استقلال برابر است/ فعلا دربی نه!

  • کد خبر : 17932

مدافع گرجستانی با اشاره به پیش بودن دربی،: انجام بازی خود را به بازی حفظ کنیم ولی مهم ترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می کنم. نتایج هفته و پنجم لیگ برتر فوتبال باعث کاهش امتیاز پرسپولیس با استقلال و سپاهان اصفهان شد. پرسپولیس با سه بر صفر برابر […]

مدافع گرجستانی با اشاره به پیش بودن دربی،: انجام بازی خود را به بازی حفظ کنیم ولی مهم ترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می کنم.

نتایج هفته و پنجم لیگ برتر فوتبال باعث کاهش امتیاز پرسپولیس با استقلال و سپاهان اصفهان شد. پرسپولیس با سه بر صفر برابر ملوان به امتیاز رسید تا با توجه به استقلال و شکست سپاهان تنها امتیاز با این تیم‌ها تیم‌ها فاصله داشته باشد. همین موضوع در بالای جدول را در فاصله 5 دیدار تا پایان بازی‌ها افزایش داده است.

گئورگی گولسیانی گرجستانی پرسپولیس در گفتگو با مهر، درباره این پیروزی و همچنین احتمال پرسپولیس به صدر جدول و عنوان قهرمانی گفتگو گفت: این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

خوشحالی هواداران بهترین امتیاز بود

مدافع گلزن پرسپولیس درباره پیروزی سه بر صفر مقابل ملوان گفت: بازی خیلی خوبی بود. وقتی سه گل می‌زنید و موقعیت‌های زیادی هم دارند چاره‌ای جز راضی هم نیستند. بازی خیلی خوبی انجام شد. مهم‌ترین اتفاق در بین هواداران تیم خوشحال شد و ما را همراهی کردیم. وقتی با هواداران می‌برید لذت بیشتری دارد. امیدوارم با انرژی‌های خوبی که می‌گذارند همیشه کنار ما باشند و مبتوانیم آرنشا باشند.

گلزنی خوب است اما مهم تر

مدافع پایتخت درباره اینکه آیا فکر می‌کنم در سال حضور برای پرسپولیس اینقدر خوب گل بزند؟ یادآور شد: خوشحالم این تعریف را می‌شنوم. من می‌دانستم به چه تیمی می‌آیم. خیلی خوشحالم از تصمیمی که گرفتم. بگویم از گلزنی هم باید خوشحال می‌شوم اما مهم‌تر، بردن تیم است که ما می‌بریم.

برای بقیه رقیبان احتمال ویژه قائلم

گولسیانی در خصوص فشرده با استقلال و سپاهان عنوان گفت: فقط به بازی های خودمان توجه کنید. هر بازی که پیش رو داریم ویژه‌ترین مسابقه است. برای دیگران هم احترام زیادی قائلیم اما فکر می کنم پنج بازی پیش روی را تا پایان به خوبی پیش ببریم.

دربی؟ فعلاً نه!

او درباره بازی با استقلال و دربی پایتخت مشخص کرد: فعلاً به مسابقه بعدری فک. پس از دیدار با مس کرمان با استقلال بازی داریم. بازی که در مقابل مس است باید با کسب سه امتیاز از زمین را برای اولین بار خارج کنید. فعلاً به دربی فکر نمی‌کنیم. روی افکار خودمان داریم تا با آرامش و طبق تاکتیک مربیان بازی کنیم. نگاهی به نتایج دیگر بازی‌ها نداریم.

بازی های سختی داریم

او درباره قهرمانی پرسپولیس با توجه به وضعیت جدول باقیمانده های باقیمانده بازی ها: بازی های سختی در پیش. با این حال فکر می کنم همه تیم ها این شرایط را داشته باشند و شانس مدعیان برابر است. تا پایان بازی‌ها باید کنیم و اجازه ندهیم هیچ امتیازی از دست برود. باید خیلی خوب بازی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.