افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

درویش: طلب رادو را تا 48 ساعت آینده می‌دهیم/ دوست داریم ما را هم حذف کنیم

  • کد خبر : 17928

مدیر پرسپولیس می‌گوید فوتبال همکاری لازم برای پرداختی مطالبات رادوشویچ را ندارد. رضا درویش صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور و در مجوزهای ویژه حرفه‌ای گفت: نزدیک به دو ماه نیم سه ماه، کارگروه مجوز حرفه‌ای ما شبانه روزی فروردین کار و به ویژه از اسفند تا فروردین بدهی های ۱۵ ساله را با […]

مدیر پرسپولیس می‌گوید فوتبال همکاری لازم برای پرداختی مطالبات رادوشویچ را ندارد.

رضا درویش صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور و در مجوزهای ویژه حرفه‌ای گفت: نزدیک به دو ماه نیم سه ماه، کارگروه مجوز حرفه‌ای ما شبانه روزی فروردین کار و به ویژه از اسفند تا فروردین بدهی های ۱۵ ساله را با وجود مشکلات مالی زیاد، اصلاح کنیم.

وی افزود: بارگذاری اسناد ورزشی دو هزار صفحه بود و همچنین بارگذاری اسناد مالی ۱۲. ما مرتفع شده‌ایم همان طور که می‌دانید ارثی گذشته برای ما مانده است که رادوشویچ و قسط اول 250 هزار یورو با آسیبی پرداخته است. برای تلاش از فدراسیون بخواهیم از دریافت این موضوع پرداخت اما باید یک ماه زودتر می‌گفت. ما هم از راه دیگری پرداختیم. اما برای دوم زودتر گفتیم که از این پول کنند چون ویلموتس را از همین راه می کنند.

او در این باره نوشت: ما اواخر اسفند رایم اما ایمیلی از به ما رسید و گفتیم باتوجه که هنوز محاسبات فیفا برای تعیین درآمد باشگاه‌ها پایان نیافته است، امکانی برای پرداخت اما فدراسیون بخواهد می‌تواند و می‌شود و می‌شود. ما هم از اول همین را گفته بودیم. جالب است فدراسیون فوتبال به جای اینکه این را یک نامه به ما بگویید در رسانه ها هواداران ما را نگران می کنند. شاید دوست ما هم مجوز حرفه‌ای نگیری، ما بسیار ناراحتیم که استقلال مجوز نگرفته آنها تیم دوم ما و تیم همشهری ما هستند.

انتقاد رسمی از فدراسیون فوتبال گفت: اگر یک روز فدراسیون فوتبال مشکل پرسپولیس را حل کند آیا ما باید برویم به فدراسیون فوتبال و سوارکاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوارکاری فدراسیون نزد فیفا پول دارد و ما هم داریم اما هنوز محاسبات مربوط به. درخواست ما در هیئت رئیسه یکشنبه اما تصمیم گرفته شده است، انگار دوست دارند مجوز حرفه‌ای را بگیرند.

درویش همچنین کرد: دسترسی به آقای بسیار ممکن نیست اما ما نامه خود را به بین الملل فدراسیون دادیم. به هر من فکر می‌کردم دغدغه‌های ایرانی بودن دوست داشتن تیم‌های ایرانی خوب است اما همه این‌طور هستند. من نمیدانم فوتبال اگر حضور یک تیم ایرانی در آسیا ندارد، پس دغدغه چیست؟

او با زمان ارسال نامه گفت: شنبه ساعت یک شب (سحر سحر) فیفا را گرفتیم و ما را برای فدراسیون پیامک کنید که لطفاً از منابع فدراسیون پرداخت کنید. از روز هم ما درخواست می کنیم که از فدراسیون پرداخت شود چون هنوز برای ما محاسبه نشده است. امروز آقای تاج پرسپولیس هم به آسیا نمی‌رود. این خوشحالی دارد؟ این ننگ است برای فوتبال.

رضا درویش در پاسخ به فدراسیون گفت: درخواست ما را یکشنبه در رئیس اما رئیسه نپذیرفت، انگار دوست پرسپولیس پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای نگیرد.

وی افزود: یک بنده به من گفت که شما می توانید به عنوان علی الظاهر هیئت رئیسه را انتخاب کنید که با شما مخالفت کند. آیا شما بهتر نیستید با این پول گره از کار یک تیم ایرانی باز کنید؟ قسط ما ۲۰۰ هزار یورو است و در فیفا هزار دلار داریم، ای اف سی هم سه میلیون و پانصد هزار دلار داریم.

درویش در این ضمن انتقاد به فدراسیون فوتبال گفت: اینکه این کار برای کاری انجام نمی شود و مامانعت می شود مجوز حرفه ای، کار خوبی نیست. ما می‌خواهیم تماشاگران را بالا ببریم و می‌گویند نه، پس شما باید چه کار کنید در مسابقات آسیایی، پرسپولیس و استقلال حکم تیم ملی را دارد. اگر این دغدغه در هیئت رئیسه نیست، پس کجا باید باشد؟ الحمدالله خدا کمک کرده و ما از جای دیگر این مشکل (رادو) را مرتفع کرده است.

وی افزود: جالب است مصاحبه کرده و گفته مشکلی نیست و پرسپولیس است قسط اول را مطمئنم قسط دوم هم می دهد. جالب است و به مردم آرامش می‌دهد اما داخلی سینه سپر می‌گویند می‌گویند احتمالاً آنها می‌شوند. آیا دوست دارید چون استقلال افتاده ما هم بیفتیم.

سازمان پرسپولیس همچنین وعده به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: اگر ما بدهی را پرداخت کنیم، رادو می‌توان شکایت کرد. ما شش روز فرصت داریم اما فکر کنم فردا پس فردا این موضوع را پرداخت کنیم و پول به حساب او می نشینیم.

درویش درپایان گفت: همین جا از بازیکنان کادرفنی خیلی تشکر می کنم چون درصدی از حقوق و مزایای آنها را می سازند ولی آنها تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که شما برای پرداخت بدهی های باشگاه باشگاه مشکلی داشته باشید برای مجوز حرفه ای باشگاه و با امورات. خود را با وجود طلب داشتن می گذرانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.