افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

فرق مهم پرونده استراماچونی با دروازه بان سابق پرسپولیس

  • کد خبر : 17924

خیلی از بی‌اطلاع استقلال می‌گویند چرا تیم ما به خاطر طلب استراماچونی استراماچونی می‌شود پرسپولیس که پرونده رادوشویچ را، از آسیا حذف نمی‌شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فرق مهم استراماچونی با رادوشویچ این است که استقلال اقدامی برای پرداخت پول پرسپولیس ایتالیایی چه دوره های قبل و این دوره را انجام نداد اما قسط اول طلب رادوشویچ را را […]

خیلی از بی‌اطلاع استقلال می‌گویند چرا تیم ما به خاطر طلب استراماچونی استراماچونی می‌شود پرسپولیس که پرونده رادوشویچ را، از آسیا حذف نمی‌شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرق مهم استراماچونی با رادوشویچ این است که استقلال اقدامی برای پرداخت پول پرسپولیس ایتالیایی چه دوره های قبل و این دوره را انجام نداد اما قسط اول طلب رادوشویچ را را و ضمانت کرد که های دوم و سوم را را. به همین بود که امروز رادو گفت بابت خطر حذف از آسیا را نمی‌کند و هواداران نگران این موضوع نباشند.

در واقع در فوتبال آسیا و مسابقات مسابقات به این نتیجه رسیدند که باشگاه قصد و نیت پرداخت پول طلبکاران را دارد اما چنین حرکتی را در استقلال استقلال ندیدند و تصمیم به حذف این تیم. حتی همین محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال گفته درآمدی نداریم و در جلسه هیئت هم پولی برای استراماچونی جور نشد!

استقلالی ها واقعاً تمام امیدشان به نهادهایی مثل وزارت ورزش که وزارت هم طبق آن نمی تواند مستقیماً پول بدهد مگر اینکه استقلال را به انسرها وصل می کنم که این کار را باید خود باشگاه انجام داد و وزارت هم هم از اینها به ماجرا رسید. ورود کند اما بهرحال داستان استراماچونی با رادوشویچ خیلی فرق دارد. پرونده استراماچونی پرونده باز و بلاتکلیف است و پرونده ای که بسته می شود و اگر مشکلی برای ایجاد مشکل ایجاد شود باید به جریان بیفتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.