افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

تشکیل 10 کمیته اصلی در دفتر مرکزی آژانس های مسافرتی – خبرگزاری ایران و جهان

  • کد خبر : 179097
تشکیل 10 کمیته اصلی در دفتر مرکزی آژانس های مسافرتی – خبرگزاری ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد سفر شهرکرد در حال آماده سازی برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان و آغاز نوروز است. درخواست دادن کرد تا شهرکرد این روزها چهره ای زیبا برای شهروندان و مسافران داشته باشد. محمدحسین وحیدیان صبح دوشنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار کرد: در این ستاد 10 کمیته اصلی […]

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد سفر شهرکرد در حال آماده سازی برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان و آغاز نوروز است. درخواست دادن کرد تا شهرکرد این روزها چهره ای زیبا برای شهروندان و مسافران داشته باشد.

محمدحسین وحیدیان صبح دوشنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار کرد: در این ستاد 10 کمیته اصلی در شهرداری تشکیل و شرح وظایف و فعالیت های آنها اعلام شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه متفاوت جلوه دادن شهر در ابتدای سال جدید کمترین توقع مردم است و مجموعه مدیریت شهری باید این انتظارات را برآورده کند، افزود: برنامه ها و پروژه های سال جدید باید متفاوت از سال های گذشته باشد. تا مردم شاهد دگرگونی شهر باشند.

واحدیان با بیان اینکه اقدامات زیادی در ستاد مرکز سفر شهرکرد پیش بینی شده است، ادامه داد: زیباسازی میادین و خیابان ها، رنگ آمیزی جداول، ایستگاه های اتوبوس، پل های عابر پیاده، مبلمان خیابان ها، گل آرایی در سطح شهر، پاکسازی شهر، لکه گیری. گرفتن آسفالت، خط کشی معابر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، نصب مبلمان جدید خیابانی، نصب المان های روشنایی، بهسازی سرویس های بهداشتی پارکی، نقاشی دیواری، اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان در قالب فعالیت های انجام شده است. ستاد تسهیلات گردشگری شهر

وی درباره تشدید طرح جمعی. بیاورید متکدیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این طرح تاثیر بسزایی در ساماندهی سیما و منظر شهری به ویژه در ایام نوروز خواهد داشت.

وحیدیان هنگام تأیید نیاز به تشکیلات. گورکن ها و ایجاد نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان و مشاغل در ایام نوروز، تصریح کرد: زمان و مکان فعالیت برای گورکن ها مکان هایی را مشخص کنید که دارای جاذبه های لازم برای انجام فعالیت هستند. گورکن ها در اختیار شما قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است و به منظور آماده سازی فضای شهر برای استقبال از نوروز و رمضان المان های ویژه ای در سطح شهر نصب و آذین بندی می شود.

وحیدیان گفت: مراقبت و نظافت شهر باید به گونه ای انجام شود که شهروندان هر روز صبح شاهد شهری پاک و با طراوت باشند و به رفع زشتی ها و آلودگی ها از شهر کمک کنند. حرکت پا بودن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.