افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

دیش ماهواره ای مینی استارلینک در آینده نزدیک راه اندازی می شود/اینترنت ماهواره ای موبایل

  • کد خبر : 179021
دیش ماهواره ای مینی استارلینک در آینده نزدیک راه اندازی می شود/اینترنت ماهواره ای موبایل

حساب رسمی اسپیس ایکس در شبکه اجتماعی X سخنرانی ماسک را منتشر کرد که در آن او از برنامه های آینده این شرکت از جمله سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink صحبت می کند. در ماه سپتامبر، FCC درخواست اسپیس ایکس برای استفاده از بشقاب ماهواره ای Mini Starlink را که قرار بود به اندازه یک […]

حساب رسمی اسپیس ایکس در شبکه اجتماعی X سخنرانی ماسک را منتشر کرد که در آن او از برنامه های آینده این شرکت از جمله سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink صحبت می کند. در ماه سپتامبر، FCC درخواست اسپیس ایکس برای استفاده از بشقاب ماهواره ای Mini Starlink را که قرار بود به اندازه یک مک بوک باشد، تایید کرد و حالا ایلان ماسک در این مورد صحبت کرده است.

البته هنوز قیمت و مشخصات این دستگاه اعلام نشده و عکسی از آن وجود ندارد. اما ماسک اشاره می کند که این مدل برای افرادی که خواهان یک Starlink کاملا قابل حمل هستند بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید:

ماسک در سخنرانی خود درباره نسل بعدی ظروف استاندارد Starlink نیز صحبت کرد. قیمت این دستگاه ها برابر با 599 دلار دیش ماهواره ای نسل دوم فعلی خواهد بود، اما به گفته ماسک، هزینه تولید اسپیس ایکس کمتر است. قبلاً برای اسپیس ایکس حدود 3000 دلار برای تولید آنتن های Starlink هزینه داشت، اما این شرکت به طور پیوسته هزینه تولید آنها را کاهش داده است.

سرویس Starlink برای تلفن های همراه

یکی دیگر از اهداف این شرکت، راه اندازی نسخه سلولی Starlink است که می تواند داده ها را مستقیماً به تلفن های کاربران روی زمین ارسال کند. با این حال، مشتریان SpaceX قادر خواهند بود حتی در دورافتاده ترین مناطق با هم ارتباط برقرار کنند. هفته گذشته، این شرکت اولین پیام های متنی را از طریق Starlink ارسال کرد و در راه ارائه اینترنت ماهواره ای برای تلفن ها بود. شرکت متعلق به ایلان ماسک می خواهد امسال سرویس Direct-to-Cell را برای پیامک ارائه دهد و سال آینده اینترنت ماهواره ای را به تلفن های معمولی بیاورد. با این حال، اسپیس ایکس همچنان منتظر تایید FCC برای بهره برداری تجاری از این سرویس در ایالات متحده است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.