افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تظاهرات آمریکایی ها مقابل کاخ سفید/به بایدن نسل کش رای نمی دهیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178942
تظاهرات آمریکایی ها مقابل کاخ سفید/به بایدن نسل کش رای نمی دهیم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، هزاران آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه و حمایت واشنگتن از اشغالگران تظاهرات کردند. اسرائیلی آنها در مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند. معترضان با بنرهایی مانند «با جو»بایدن) قتل عام رای ما نمی دهیم، «دست بایدن خونی است» و «بگذاریم غزه زنده بماند» به […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، هزاران آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه و حمایت واشنگتن از اشغالگران تظاهرات کردند. اسرائیلی آنها در مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند.

معترضان با بنرهایی مانند «با جو»بایدن) قتل عام رای ما نمی دهیم، «دست بایدن خونی است» و «بگذاریم غزه زنده بماند» به بایدن آنها به دلیل حمایت از جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هشدار دادند که انتخابات مجدد صورت نخواهد گرفت و او در انتخابات بعدی پیروز نخواهد شد.

جنگ در جنوب غزه با تمام شدت ادامه دارد و گردان های مقاومت ملی نیروهای شهید عمر ادامه دارد. القاسم آنها اعلام کردند که وارد درگیری شدید با مهاجمان شدند. اسرائیلی روی محور چیزی مثل دسته ای و شکم الثمین او در خان یونس توقف کرد و به سمت یک پاترول حرکت کرد. اسرائیلی وی همچنین بمبی را منفجر کرد که طی آن چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

در ادامه شبکه تلویزیونی 13 رژیم صهیونیستی از کشته شدن 188 نظامی این رژیم از آغاز حمله زمینی ارتش به غزه خبر داد.

البته این آماری است که به صورت رسمی اعلام شده است و تلفات واقعی صهیونیست ها در غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

بعلاوه، “گادی آیزنکوت، یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل، اعتراف کرد که ادامه جنگ در غزه به شکل کنونی آن هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

آیزنکات وی تاکید کرد که باید دست از دروغگویی برداریم و شجاعت نشان دهیم و در مسیر رسیدن به یک توافق بزرگ برای بازگشت اسرا باشیم. اسرائیلی بیایید یک قدم از غزه برداریم.

وی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که کورکورانه این جنگ را زمانی که در شرایط سختی قرار داریم ادامه دهیم.

از سوی دیگر، یک تحلیلگر سیاسی از جهان عرب تاکید کرد: پس از 100 روز جنگ و جنایت علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، و ماه‌ها ویرانی، کشتار با انواع سلاح‌ها و حمایت‌های بین‌المللی، امروز جهان شاهد معجزه ای بسیار بزرگتر از حمله هفتم اکتبر است، معجزه ثبات و پایداری مردم غزه پس از 100 روز جنگ از هر نظر.

عدنان صباح تصریح کرد: رژیم صهیونیستی وارد جنگ شد و اهدافی از جمله نابودی حماس و قدرت نظامی آن را تعیین کرد و زمانی که متوجه شد توانایی دستیابی به این هدف را ندارد باید با آن مقابله کند.

صباح تصریح کرد: حماس که به دنبال نابودی آن بودند، امروز قدرتمندتر از آنچه دشمن صهیونیستی و دیگران تصور می کردند، شده است، حماس به بازیگر مهم منطقه ای در عرصه سیاسی و بین المللی تبدیل شده است.

عدنان صباح تصریح کرد: دومین هدفی که رژیم صهیونیستی در این جنگ وحشیانه دنبال کرد، انهدام گردان ها بود. قسام و تضعیف آن بود و امروز همه دنیا شاهد اتفاقاتی هستند که هر روز و هر لحظه بر سر ارتش صهیونیستی غزه می آید.

دیروز نیز «ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام پس از گذشت 100 روز از نبرد طوفان الاقصی، وی در سخنانی تاکید کرد: نبرد طوفان الاقصی نبردی مهم در تاریخ ملت و ملت و فریادی بود که برای آزادی همگان بلند شد. ملت‌ها چاره‌ای نداریم جز اینکه از تمام توان خود برای پاسخگویی به جنایت‌ها و جنایت‌های دشمن علیه ملت خود استفاده کنیم، ما ضربات سختی به دشمن وارد کرده‌ایم و از کودتای 7 مهر نیز خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.