افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

بیرانوند: 10-1 بردیم، آن گل اذیتم کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 178895
بیرانوند: 10-1 بردیم، آن گل اذیتم کرد – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از بازی با فلسطین به خاطر گلی که زدم در رختکن ناراحت شدم. علیرضا بیرانوند پس از کسب 4 امتیاز مقابل یک تیم ملی مقابل فلسطین گفت: به مردم، بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم. بازی اول شرایط سخت خودش را دارد و خدا را شکر بازی […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از بازی با فلسطین به خاطر گلی که زدم در رختکن ناراحت شدم.

علیرضا بیرانوند پس از کسب 4 امتیاز مقابل یک تیم ملی مقابل فلسطین گفت: به مردم، بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم. بازی اول شرایط سخت خودش را دارد و خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم در مسابقات بعدی هم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص ناراحتی خود پس از گل خورده گفت: من وظیفه دارم و آن گل نخوردن است. اگر 10 بر 1 ببریم باز هم ناراحت می شوم. اگر از بازیکنان بپرسید که در رختکن ناراحت بودند، می گویند بیرانوند، چون من واقعاً ناراحت شدم. در دو سه دقیقه پایانی نیمه اول بازیکنان تمرکز نداشتند. حریف را دست کم نگرفته بودیم و تنها چیزی که مرا آزار می داد عدم تمرکز بود.

دروازه بان تیم ملی در واکنش به اظهارات امیر قلانوی مبنی بر اینکه دروازه بان خوب بهتر از پدر و مادر خوب است، تصریح کرد: قلانوی به من لطف دارد اما شغل من پیام به آن نیاز دارم و سید حسین حسینی. از این به بعد برای من سخت خواهد بود امیدوارم با توجه به صحبت های ایشان و تمجیدی که کرد بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

با توجه به اینکه بیرانوند در صورت کلین شیت در دیدار بعدی به اولین دروازه بان ایران تبدیل می شود که در تیم ملی دروازه بان خود را بسته است. رکوردهای زیادی زدم و امیدوارم بتوانم باعث افتخار شما باشم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)