افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا می خواهید یک قرار لاکچری باشید اما زیاد خرج نکنید؟ / با این ترکیب شیک به آرزوی خود خواهید رسید

  • کد خبر : 178640
آیا می خواهید یک قرار لاکچری باشید اما زیاد خرج نکنید؟  / با این ترکیب شیک به آرزوی خود خواهید رسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب همه ما دوست داریم زیبا باشیم. مگه میشه آدم باشی و بعد خانوم باشی و خوشت نیاد؟ فکر نمی‌کنم امکان‌پذیر باشد، و اگر کسی بگوید برایم مهم نیست چه شکلی هستم، خالی است، و در واقع، آن‌طور که شما آن را می‌بینید، دقیقاً همان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب همه ما دوست داریم زیبا باشیم. مگه میشه آدم باشی و بعد خانوم باشی و خوشت نیاد؟ فکر نمی‌کنم امکان‌پذیر باشد، و اگر کسی بگوید برایم مهم نیست چه شکلی هستم، خالی است، و در واقع، آن‌طور که شما آن را می‌بینید، دقیقاً همان طور است که می‌خواهد باشد و زیباست. به نظر شما! حالا یکی این زیبایی را در سادگی می بیند و دیگری در انواع تحقق شخصی.

اما زیبایی ظاهر و استایل در واقع چیزی است که اتفاقی رخ نمی دهد و حداقل باید اصولی را رعایت کرد. حتی اگر از حالت خمیده استفاده کنید، باز هم یک آدم خمیده اصولی هستید!

استایل برای خانم ها بسیار مهم است و نحوه رسیدن به این سبک بسیار مهم است. اما در کنار زیبایی، برخی افراد دوست دارند مجلل دیده شوند و این نیز عناصر خاص خود را دارد. زیرا قرار نیست همیشه لباس های گران قیمت بخرید بلکه با لباس هایی که دارید و با رعایت نکاتی می توانید به آنچه می خواهید برسید. چگونه بگوییم خوب، فقط به مقاله ما ادامه دهید.

از رنگ های خنثی در لباس خود استفاده کنید و لوکس به نظر برسید

رنگ های زیادی در این دنیا وجود دارد که استفاده از هر کدام زیبایی خاص خود را دارد. اما ویژگی این است که همه رنگ ها به همه نمی آیند. قوانین سبک و لباس استفاده از یک سری رنگ را برای یک سری افراد توصیف می کند، اما چه کسی این قوانین را نوشته است؟ احتمالاً صرفاً بر اساس منطق پیش نرفت و سلایق خود را در هم آمیخت.

پس آیا گاهی اوقات بهتر نیست که شجاع باشیم و از پیله قوانین خارج شویم؟ مثلا از رنگ ها استفاده کنیم و شاد باشیم.

اما نکته اینجاست که ما می‌خواهیم لوکس‌تر به نظر برسیم و احتمالاً رنگ‌های تند این مشکل را کاهش نمی‌دهند و می‌توانید به جای آن از رنگ‌های ملایم و خنثی استفاده کنید. زیرا با استفاده از آن رنگ ها استایل شما به سمت تجمل می رود و اینطور به نظر می رسد.

سبک لوکس

با ست پارچه و شلوار شما قد بلندتر و لاغرتر خواهید بود

امسال ست های بافتنی و شلوار بسیار مد شده اند و از آنجایی که این ست ها در سایزهای گشاد و یا سایز بزرگ موجود هستند، ظاهری لوکس به هر خانمی می بخشند. استقبال از این سبک از بافت ها امسال بسیار بالا بود و خوبی آن ها این است که برای هر فضایی قابل استفاده هستند. یعنی به راحتی می توانید آن را برای انواع استایل های خیابانی بپوشید، به کافی شاپ بروید، با دوستان، مهمانی ها، تولدها و قرارها بیرون بروید و از آن لذت ببرید.

این بافت ها برای بیرون از منزل با کت های پفی و کت های ترنچ عالی هستند و حتی به تنهایی می توانند ظاهری شیک و زیبا برای شما ایجاد کنند. برای عید خیلی زیبا هستند.

IMG_20240114_172639

یک یا دو رنگ را متناسب با لباستان انتخاب کنید.

تنها پوشیدن کت با پارچه های ظریف می تواند استایلی عالی و غنی را برای شما تضمین کند. البته استفاده از این آیتم جذاب مواد منحصر به فرد خود را می خواهد که باید با توجه به رنگ بدن و پوست و البته سلیقه خود انتخاب شود تا بهترین ساخته شود.

مانتوهای چارخونه مانند این به راحتی می توانند ظاهری مجلل و زنانه برای شما ایجاد کنند. استایل شما با چکمه یا نیم بوت و همچنین ساق و کیف تکمیل خواهد شد.

سبک لوکس

اگر بعد از ظهر گرم و شب سرد است، استایل لایه باز بپوشید.

خب هوا جوری است که ممکن است صبح بیرون سرد باشد، بعد از ظهر هوا خیلی بهاری باشد و شب دوباره سرد شود. اگر قرار است یک روز کامل بیرون باشید و سرد و گرم باشید، بهتر نیست به هر دو دما فکر کنید؟

خب، قطعاً در این شرایط خیلی گرم یا خیلی سرد لباس پوشیدن درست نیست، بلکه می‌توانید استایل‌های لایه‌بندی را انتخاب کنید که زیبایی خاص خود را دارند و بسیار مد روز و مد هستند و همچنین بلافاصله پس از سرد شدن هوا. لباس هایتان را درآورید و وقتی گرم شدید دوباره بپوشید.

لایه ای از پوشیدن به دو سبک کلاسیک و غیررسمی وجود دارد که به راحتی می توانید با پوشیدن یک سری لباس مانند کت های بلند یا کت های ترنجی و پارچه های نازک زیر آن و حتی جلیقه، چکمه و شلوار لی، ظاهری منحصر به فرد و کاملا لوکس ایجاد کنید. خودتان آن را انجام دهید.

سبک لوکس



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.