افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین کرم پودرهای مناسب برای مهمانی که آرایش شما را هزار ساعت حفظ می کند / راز داشتن پوستی عالی

  • کد خبر : 178604
بهترین کرم پودرهای مناسب برای مهمانی که آرایش شما را هزار ساعت حفظ می کند / راز داشتن پوستی عالی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما قطعاً دوست داریم در مهمانی ها و مجالس رسمی زیباتر از همیشه به نظر برسیم و در واقع زیباترین حالت خود را پیدا کنیم. قطعا رسیدن به این هدف نیاز به آرایش زیبا و مناسب دارد. اما در آن حلقه ها، علاوه بر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما قطعاً دوست داریم در مهمانی ها و مجالس رسمی زیباتر از همیشه به نظر برسیم و در واقع زیباترین حالت خود را پیدا کنیم. قطعا رسیدن به این هدف نیاز به آرایش زیبا و مناسب دارد. اما در آن حلقه ها، علاوه بر یافتن آرایش صحیح و منطقی، توصیه می شود از لوازم آرایشی با کیفیت نیز استفاده کنید تا بتوانید آرایش زیبای خود را ساعت ها بدون ایراد و رگه نگه دارید.

چرا می گوییم خراش؟ چون دیدی یه نفر میخواد یه نقاشی قشنگ بکشه ولی دستشو میخاره و همه چی خراب میشه؟ مثلا وقتی از خط چشم مناسب استفاده نمی کنید بعد از یک ساعت ممکن است نیمی از خط چشم را از دست بدهید و خیلی زیاد است! اینطوری آرایش زیبای شما خراشیده می شود!!

برای داشتن آرایش عالی چه کار کنم؟

اما اول از همه چهره شما که قرار است آرایش کنید نیاز به یک پایه جذاب و ایده آل دارد. قطعا نمی توانید در مهمانی از ضد آفتاب استفاده کنید و چیزی که شما را به آنجا می رساند کرم پودر است. از نوع ساده و معمولی آن نیست، بلکه مدل مونتاژی با درب بلند است.

خیلی از خانم ها هستند که به مراسم های زیادی می روند و حتی در این صورت هم نمی توانید به آرایشگاه بروید و پول زیادی برای آرایش خرج کنید، پس بهتر است خودمان آرایش کنیم.

اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید، به پیشنهاد ما گوش دهید، پشیمان نخواهید شد. اما پیشنهاد چیست؟ از کرم پودری با پوشش بالا استفاده کنید که می تواند پایه ای شفاف به شما بدهد. برندهایی از کرم ها وجود دارند که می توانند ظاهری ایده آل برای صورت شما ایجاد کنند. بنابراین با شناخت آنها چهره ای صاف و یکدست حتی برای ساعات طولانی خواهید داشت…

2046109270

1- پوست خود را با کرم پودر Double Wear استی لادر زیبا کنید

قطعا این کرم پودر برای آرایش مهمانی بسیار مناسب است. از طرفی هدف بسیاری از علاقه مندان به آرایش حرفه ای است، زیرا با توجه به ژاکت های آن نمی تواند انتظارات آنها را برآورده کند. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و تا 24 ساعت ماندگاری دارد. بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن آرایش خود باشید.

علاوه بر ماندگاری، چیزی که من واقعاً در مورد این کرم گودر دوست دارم، توانایی آن در پوشاندن و پنهان کردن گرما است که شما را متحول می کند و تمام عیوب پوست شما را پنهان می کند.

Estee-lauder-base-dou-wear-3

۲- عشق ناتمام با کرم پودر شیگلم

کرم پودر شیگلام قطر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آرایش مجالس و مهمانی های خاص است. کرم پودر شیگلام ترکیبی از خواص کرم پودر و بالم می باشد و می تواند پوششی ایده آل برای پوست و در عین حال مرطوب کننده آن باشد.

خوب شما گفتید کرم پودر شیگلم خاصیت مرطوب کنندگی قوی دارد که باعث می شود به خوبی به پوست شما نفوذ کند و همین اثر مرطوب کنندگی پوست شما را برای مدت طولانی نرم و مرطوب و زیبا می کند. ناگفته نماند که این کرم پودر حاوی مواد مغذی نیز بوده و باعث بهبود وضعیت روده خواهد شد.

تحت عنوان

3- عالی ترین شو با کرم پودر مک استودیو فیکس

کرم پودر استودیو فیکس از برند محبوب مک می باشد که شاید یکی دیگر از گزینه های روی میز شما خانم عزیز باشد. این محصول لایه ای کاملا مات و طبیعی روی پوست شما ایجاد می کند و یکی از مزیت های جذاب آن وجود فیلتر محافظ SPF 15 است که از پوست شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند.

این محصول دارای مقاومت درجه یک در برابر آب، رطوبت و تعریق می باشد که می تواند در پوشاندن لکه ها و لک های پوستی احساس راحتی داشته باشید، همچنین بدون کوچکترین آسیبی به آن. کرم پودر MAC می تواند پوست شما را صاف و مات کند تا دیگر اثری از آکنه باقی نماند. اگر یک کرم پودر منحصر به فرد برای مهمانی ها و مجالس می خواهید، کرم پودر استودیو فیکس مک را نادیده نگیرید.

bcuA3MYFZDvD3dmLn4HBxWUGek38X9Qa8BJiACaQ.jpg_512X512X70



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.