افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
3

پختن سیب زمینی نارگیلی آسان است، اما ترفندهای زیادی دارد!/ اینطوری بپزید و لذت ببرید!

  • کد خبر : 178580
پختن سیب زمینی نارگیلی آسان است، اما ترفندهای زیادی دارد!/ اینطوری بپزید و لذت ببرید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: احتمالا خیلی از خانم های خانه دار عاشق انواع کلوچه ها هستند، چون وقتی نمی دانند چه بپزند یا وقت کافی ندارند و به دنبال یک غذای سریع اما خوشمزه هستند به سراغشان می روند. نارگیل دنیای متنوعی از ذائقه و ذائقه است و شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: احتمالا خیلی از خانم های خانه دار عاشق انواع کلوچه ها هستند، چون وقتی نمی دانند چه بپزند یا وقت کافی ندارند و به دنبال یک غذای سریع اما خوشمزه هستند به سراغشان می روند. نارگیل دنیای متنوعی از ذائقه و ذائقه است و شما می توانید از تمام خلاقیت خود برای تهیه انواع کوکو با مقدار زیادی سبزیجات و مواد گوشتی استفاده کنید. اما امروز قصد ندارم در مورد کاکائو خاص و پیچیده صحبت کنم. امروز دارم به نارگیل سیب زمینی ساده ای فکر می کنم که مورد پسند خیلی هاست و اگر خوشمزه تهیه شود واقعا یک غذای خوشمزه با بشقاب پر از سالاد است! در این مقاله به روش پخت آسان و نکاتی برای خوشمزه کردن کوکو سیب زمینی می پردازیم.

مواد لازم برای کاکائو سیب زمینی

4 عدد سیب زمینی بزرگ

2 عدد تخم مرغ

نصف قاشق چایخوری نمک

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

زردچوبه یک قاشق چایخوری

روغن به میزان لازم

این مقدار مواد برای 4 نفر کافی است و بسته به تعداد افرادی که می خواهید این غذا را درست کنید می توانید این مقادیر را کم یا زیاد کنید.

kuku-sibzamini1

طرز پخت سیب زمینی نارگیلی

برای تهیه نارگیل سیب زمینی ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید. وقتی پختند و کمی خنک شدند با رنده یا چرخ گوشت چرخ کنید. تخم مرغ ها را اضافه کنید و مخلوط کنید. نمک و ادویه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. مقداری از مواد را بردارید و در دست فرم دهید و در تابه قرار دهید تا سرخ شود. دو طرف آن را سرخ کنید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

نه جهان 5

kuku-sibzamini3

رازهای درست کردن نارگیل سیب زمینی خوشمزه

طرز پخت پاپا کوکو بسیار آسان است، اما با دانستن چند نکته می توانید طعم این غذا را تغییر دهید و واقعا از خوردن آن لذت ببرید.

– برای اینکه بافت سیب زمینی ها سبک شود، بهتر است پوست آن ها را بگیرید، خرد کنید و سپس با کمی آب و نمک بپزید.

-اگر سیب زمینی را کامل نپزید کاکائو پخش نمی شود و هنگام سرخ کردن روغن کمتری جذب می کند.

– سیب زمینی را بعد از له کردن، نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود، به این ترتیب خیلی بهتر فرم می گیرد و در دست راحت می شود.

– می توانید از سبزیجات معطر خشک شده مانند نعناع، ​​شوید، ریحان، آویشن و گشنیز در داخل مایع کاکائو استفاده کنید.

خروس-no4

– افزودن زعفران، پودر سیر و پیازچه خرد شده به مایع نارگیل باعث لذیذتر شدن آن می شود.

-سیب زمینی نارگیلی را می توان به صورت پر شده درست کرد. می توانید سس پیاز و گوشت و ادویه درست کنید و در مایع سیب زمینی بریزید و سپس سرخ کنید.

-این غذا به همراه سالاد کاهو، گوجه فرنگی، خیار، فلفل دلمه ای و لیموی تازه، ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند که از آن راضی نخواهید شد.

kuku-sibzamini2

امیدوارم این بار با رعایت این نکات سیب زمینی نارگیلی را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. بقیه دستورات آشپزی را در سایت اسمارتک نیوز می توانید اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.